مهدی بوجاریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال جاری تیم شهرداری با کسب سه قهرمانی در رده های سنی مختلف پرافتخارترین تیم فوتبال استان همدان بود.
دبیر هیات فوتبال همدان اضافه کرد: مسابقات رده سنی نونهالان با شرکت هفت تیم به صورت لیگ و دیدارهای رفت و برگشت پس از انجام مجموع 42 بازی تیم فوتبال علم و ادب همدان مقام قهرمانی را کسب کرد و به عنوان نماینده استان به لیگ زیرگروه کشوری راه یافت و تیم شهرداری همدان نیز به عنوان تیم نایب قهرمان، برای اخذ سهمیه مجزا به فدراسیون فوتبال معرفی شد.
بوجاریان گفت: در رده سنی نوجوانان نیز 13 تیم در گروه بندی سه گانه شرکت داشتند که پس از برگزاری مجموع 85 مسابقه در نهایت تیم شهرداری همدان قهرمان شد و به زیرگروه کشور راه یافت.
وی یادآور شد: در رده جوانان که با حضور 10 تیم مسابقات به صورت لیگ ( تک بازی ) برگزار شد، در مجموع 45 بازی تیم فوتبال شهرداری همدان با کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کرد.
دبیر هیات فوتبال همدان خاطرنشان کرد: همچنین در رده سنی امید تیم فوتبال شهرداری همدان در 2 دیدار رفت و برگشت بر تیم مهر همدان غلبه کرد و نماینده استان در مسابقات کشوری شد.
وی افزود: مسابقات لیگ یک استان نیز با شرکت هفت تیم در2 گروه برگزار شد که در نهایت با مجموع 20 بازی تیم فوتبال شهدای سامن قهرمان مسابقات شد و به همراه تیم علم و ادب همدان نایب قهرمان مسابقات به لیگ برتر استان در فصل آینده صعود کرد.
بوجاریان اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر استان همدان نیز با حضور هشت تیم برگزار شد و پس از مجموع 56 مسابقه، تیم فوتبال تالار وحدت مریانج قهرمان این مسابقات شد و به لیگ دسته سه کشور راه یافت ضمن اینکه تیم های وحدت ملایر و اتحاد جوان همدان به لیگ یک استان سقوط کردند.
هم اکنون حدود 10 هزار فوتبالیست در رده های سنی مختلف در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.