به گزارش ایرنا، مهدی تارتار جمعه شب پس از شکست 4 بر 3 تیمش برابر نساجی مازندران در ضربه های پنالتی در جمع خبرنگاران افزود: در مسابقات جام حذفی به دلیل وقفه ایجاد شده بسیاری ازتیم ها ضربه دیدند که حذف چند تیم مطرح لیگ برتری در دور سوم مسابقات خود بیانگر ضربه خوردن آنها از تعطیلی لیگ است.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی ادامه داد: در بازی برابر نساجی بازی بطور کامل یکطرفه و در اختیار تیم پارس جم بود ولی در نهایت این تیم حریف بود که به پیروزی رسید و شاید یکی از زیبایی بازی فوتبال همین نحوه رقم خوردن نتیجه برخی از بازی ها باشد.
وی بیان کرد: باتوجه به کشیده شدن بازی به پنالتی هر دو تیم به میزان یکسانی از شانس صعود برخوردار بودند ولی در نهایت نساجی توانست تیم پیروز میدان لقب بگیرد.
تارتار ادامه داد: با این وجود قدردان سعی و تلاش بازیکنان تیمم هستم و از آنها نهایت تشکر دارم که هر چه در توان داشتند را رو کردند.
وی گفت: با حذف این تیم از مسابقات اکنون تمام توجه ما معطوف به لیگ برتر خواهد بود و سعی می کنیم در نخستین تجربه حضور پارس جنوبی در مسابقات لیگ برتر یک جایگاه مناسب در پایان فصل داشته باشیم.
سرمربی تیم پارس جنوبی در پاسخ به سؤالی مبنی بر دست کم گرفتن نساجی در مسابقات جام حذفی گفت: تمام توجه تیم پارس جنوبی روی لیگ برتر است و در دیدار برابر نساجی نیز سعی داشتیم با تقسیم نیروی بازیکنان، بازیکنانی را بکار بگیریم که تاکنون به آنها میدان لازم داده نشده است تا از این طریق آنها را نیز محک بزنیم.
وی در ارتباط با عملکرد داور دیدار تیمش مقابل نساجی نیز اظهارداشت: داوری در حد و اندازه‌های این بازی نبود و حتی در صحنه‌های 50-50 نیز به سود تیم میهمان سوت زد.
تارتار ادامه داد: بارها قصد ایجاد موقعیت روی دروازه حریف داشتیم ولی داور با اعلام بی دلیل خطا روند حرکتی این تیم را متوقف می کرد با این وجود فیلم بازی را مشاهده می کنیم شاید در صحنه های مدنظر ما حق با داور مسابقه بوده باشد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.