به گزارش خبرنگار ایرنا، سیروس پورموسوی یکشنبه شب در کنفرانس خبری پس از بازی تیم های سپیدرود و فولاد خوزستان در رشت اظهار کرد: ما به دنبال کسب سهمیه آسیا و همچنین ارائه یک فوتبال پاک در این دیدار بودیم.
وی افزود: بازی با سپیدرود بسیار حساس و جذاب بود به طوری که دوست داشتم خودم در این مسابقه بازی می کردم و در ضمن خدا را شاکرم که فوتبالی پاک را به نمایش گذاشتیم.
وی ادامه داد: در این دیدار، هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند و ‌ما نیز می توانستیم پیروز شویم اما در نهایت، به نتیجه تساوی دست یافتیم.
سرمربی فولاد خوزستان بیان کرد: به علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت و همچنین هواداران این تیم تبریک می گویم که با تمام مشکلات، در لیگ برتر ماندگار شدند و سهمیه خود را حفظ کردند.
وی خاطرنشان کرد: انتظار ما کسب سهمیه آسیا بود اما در چند دیدار، نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و از بین تیم های صدر جدولی فاصله گرفتیم.
پورموسوی اضافه کرد: البته در دیدار برابر سپیدرود ، بازیکنان این تیم خوب ظاهر شدند و اجازه ندادند که بازیکنان ما به طور کامل دستورات کادر فنی را در زمین بازی پیاده کنند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان عصر امروز (یکشنبه) در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.