امین روستایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اتمام مرحله اول کالیبراسیون دیسپنسرهای (نازل) جایگاه های سوخت گیری گاز طبیعی فشرده (CNG) استان همدان در سال 97، افزود: 210 نازل سالم و فعال در استان همدان وجود دارد، که با دریافت گواهینامه سلامت، آماده عرضه سوخت پاک به اهالی استان هستند.
وی با اشاره به پایان دوره کالیبراسیون سالیانه سیستم های اندازه‌گیری دیسپنسرهای این جایگاه ها اظهار داشت: با توجه به رشد فراگیر سوختگیری سوخت پاک و ضرورت سوخت رسانی مطلوب، این مجموعه برای عرضه خدمات کیفی بهتر در جایگاه های سی.ان.جی، همواره بازرسی و ارزیابی این مراکز را در دستور کار خود دارد.
روستایی با بیان اینکه این ارزیابی با شاخص‌هایی منطبق بر استانداردهای فنی و عملیاتی صورت گرفته است، اضافه کرد: بازرسی ها با هدف رفع نواقص احتمالی و تعامل بیش از پیش با جایگاه‌داران و به منظور ارائه مطلوب تر خدمات سوخت رسانی به مشتریان انجام شده است.
روستایی عنوان کرد: در راستای ارتقاء عملکرد، بازدهی و افزایش عمر کاری تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی، بهره برداری و نگهداشت صحیح جایگاه ها و همچنین ضرورت توجه به رعایت مسایل ایمنی، تیمی متخصص، خدمات تعمیر و نگهداری این تجهیزات در ادوار مختلف و در بازه های زمانی مشخص را برعهده دارد.
مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان یادآور شد: تجهیزات سی.ان.جی باید همواره در تمامی نظام های مدیریت کیفیت، کنترل تجهیزات اندازه گیری، آزمون و تست مطابق با استانداردها، بازرسی و تایید شوند.
گفتنی است هم اکنون 20 جایگاه دو منظوره بنزین و سی.ان.جی و 22 جایگاه تک منظوره سی.ان.جی در منطقه همدان با بهره گیری از 210 دستگاه نازل فعال به صورت شبانه روزی و بدون وقفه سوخت پاک را به مردم عرضه می کنند.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.