آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با بیان اینکه دشمن از هر فضایی برای ضربه زدن به این نظام استفاده می کند افزود: تخریب چهره های انقلابی، امامان، زیر سوال بردن تمامی خدمات چهل ساله انقلاب، بزرگنمایی مشکلات از جمله گرانی از دسیسه های دشمن است.
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: هزاران سایت و فضای مجازی علیه ایران بسیج شدند بنابراین اگر مردم با آنها همراهی کنند همانند دشمنان می شوند.
آیت الله طه محمدی افزود: امکانات رسانه ای دشمنان در فضای مجازی آنقدر زیاد است که مداوم اقدام به بمباران فکری مردم کرده و برخی مواقع مردم نیز به علت نداشتن علم و آگاهی، تحت تاثیر حرف های آنها قرار می گیرند.
وی بدنام کردن چهره های خدوم جامعه را کار بسیار زشت توصیف کرد و گفت: مرحوم آیت الله موسوی امام جمعه سابق همدان حدود 18سال در شرایط سخت و دشوار جنگ در همدان خدمت کرد اما شایعات زیادی برای این روحانی فقید ایجاد کردند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار داشت: با وجود خدمات شایسته آیت الله موسوی همدانی اما تاکنون بزرگداشتی برای این شخصیت برگزار نشده بود که به تازگی این اقدام صورت گرفت.
آیت الله طه محمدی اضافه کرد: دشمن با تبلیغات زهرآگین در فضای مجازی دنبال تقدیس کردن آمریکا و صهیونیزم و بدنام کردن چهره های خدوم و انقلابی است.
وی گفت: طبق آیات الهی چنانچه شاهد زیر سوال بردن و استهزا دین خدا و ارزش های الهی در جمعی بودند باید با عاملان آن برخورد کنید.
امام جمعه همدان افزود: مومن نباید در تقابل با حرف های نادرست تماشاچی و ضعیف باشد بلکه عکس العمل قدرتمندانه نشان داده یا در صورت نداشتن توان برخورد، مکان را ترک کند.
آیت الله محمدی با تبریک روز نیروی دریایی اظهار داشت: ساخت 2 زیردریایی به دست فرزندان ایران و تحویل به نیروی دریایی ارتش کار بزرگی است.
وی گفت: دشمنان بر این باور بودند که ایران تنها توان ساخت موشک را دارد اما ساخت زیر دریایی موجب سرافکندگی دشمن و سربلندی ملت ایران شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ترامپ با وجود جنایت های بیشمار ولیعهد عربستان سعود به ویژه در یمن و ویرانی ها و فاجعه انسانی درصدد تطهیر وی است.
آیت الله محمدی ادامه داد: ترامپ می گوید که ولیعهد عربستان نقشی در قتل خاشقچی و فاجعه های انسانی نداشته است و این قبیل موضع گیری های وی موجب روگردانی 80 درصد مردم آمریکا از ترامپ شده است.
وی راه اندازی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را کاری مناسبی دانست و ابراز امیداواری کرد: مسئولان پیش از تشکیل این وزارتخانه برای راه اندازی وزارت امربه معروف و نهی از منکر تدبیری می کردند چرا که اگر این فرایض زنده نشوند تمام ارزش ها می میرند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.