محمد کاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: عملیات اجرایی ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری با مساحتی حدود 40 هزار مترمربع در حال اجرا است.
وی تکمیل این طرح بزرگ ورزشی را از اولویت های این شهرستان برشمرد و افزود: امیدواریم هر چه سریعتر اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر به عنوان یکی از طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای وزارت ورزش و جوانان اختصاص یابد.
کاظمی همچنین شتاب گیری روند تکمیل و بهره برداری از استخر سامن را از دیگر تاکیدات وزیر ورزش و جوانان برشمرد و ادامه داد: در این نشست تصمیم های لازم برای تقویت کمی و کیفی زیرساخت های ورزشی این شهرستان اتخاذ شد.
نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان همچنین قول مساعد داد خانه جوانان ملایر مرمت و بهسازی شود.
وی بیان کرد: همچنین 500 میلیون ریال اعتبار به منظور رفع نیازهای جاری حوزه ورزش ملایر با نظر مساعد وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان اختصاص یافت.
نماینده مردم ملایر در مجلس اختصاص حجم قابل توجهی از تجهیزات و وسایل برای مراکز ورزشی شهر و روستاهای ملایر همچون تشک کشتی و تاتامی را از دیگر نتایج این نشست عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر که عملیات اجرایی آن از سال 89 آغاز شده، در حال حاضر بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.