به گزارش ایرنا، ژاله فرامرزیان بروجنی روز پنجشنبه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برخی از این طرحها، جانمایی مطلوبی نداشته اند و برخی نیز سازه های آنها مناسب نبوده است.
به گفته وی، با این وجود، تکمیل طرحهای نیمه تمام عمرانی ورزشی از اولویت های وزارت ورزش و جوانان است و این وزارتخانه برای تکمیل این طرحها از همه ظرفیت ها استفاده می کند.
وی، با اشاره به مطالبات برخی از پیمانکاران طرح های نیمه تمام ورزشی تصریح کرد: با همکاری استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تکمیل و بهره برداری از این طرحها اقدام خواهد شد.
فرامرزیان، توجه به کیفیت در ساخت و سازهای طرحهای عمرانی ورزشی را یک اصل دانست و گفت: در طرحهای عمرانی ورزشی مهمترین مساله برای وزارتخانه توجه به کیفیت است و باید از سازه های استاندارد در این زمینه استفاده شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، حمایت از ورزشکاران المپیکی را از برنامه های این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: ورزشکاران ایرانی شرکت کننده در المپیک 2020 مورد حمایت وزارتخانه قرار می گیرند و هدف وزارت ورزش و جوانان حضور بدون دغدغه ورزشکاران در این رقابت هاست.
وی گفت: وزارت ورزش و جوانان،ظرفیت های قانونی بی نظیری دارد و باید از این ظرفیت ها در استانها برای پیشبرد امور استفاده کند.
فرامرزیان اظهار داشت:وجود خیرین ورزشیار یکی از ظرفیت‌های مناسبی است که ادارات کل استانی باید تلاش کنند زمینه حضور خیرین در حوزه ورزش و جوانان را فراهم کنند.
وی توزیع عادلانه را از دیگر اولویت های ورزش در کشور دانست و گفت: اینکه سرانه ورزشی در یک استان پایین است مربوط به این دولت نمی شود بلکه این پایین بودن سرانه ورزشی از سالهای مختلف وجود داشته است.
وی توجه به قهرمانان و هیات های ورزشی چهارمحال و بختیاری را
از برنامه های مطلوب اداره کل دانست و گفت: این استان قهرمانان ورزشی بزرگی در سطح کشور داشته و دارد و حمایت از ورزشکاران با همکاری همه دستگاه های اجرایی می تواند حاصل شود.
به گفته وی، اگر بنگاه های کوچک اقتصادی و بنگاه های بزرگ درصدی از درآمد خود را به ورزش اختصاص دهند، بخش بزرگی از مشکل کمبود مالی ورزش این استان رفع می شود.
به گزارش ایرنا، در این نشست استاندار چهارمحال و بختیاری و نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بر حمایت از ورزش و حوزه جوانان استان تاکید کردند.
چهارمحال و بختیاری نزدیک به 40 هزار ورزشکار بیمه شده دارد که در بازی های آسیایی 2018 اندونزی از این استان 12 ورزشکار و مربی حضور داشتند.
در سفر دو روزه معاون وزیر ورزش و جوانان ، یکصد خانه ورزش روستایی و طرحهای عمرانی بهره برداری می شود.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.