به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر شنبه شب در جمع سمن ها و هیات های ورزشی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای بهره برداری از این طرحها حدود 100 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
به گفته وی، این طرحها با فشارهای سیاسی با بدون مطالعه و جانمایی درست در سراسر کشور کنلگ زنی شده است و در صورت تخصیص این میزان اعتبار، این طرح ها طی 7 سال آینده با اختصاص اعتبارات 27 صدم درصدی ارزش افزوده به بخش خصوصی بهره برداری می شود.
سلطاتی فر افزود: باید زمینه بهره برداری از این طرحها را با صرف فعل خواستن فراهم نمود.
به گفته وی، در بخش کمک و حمایت از هیات های ورزشی با اختصاص اعتبارات ارزش افزوده به ورزشی، سه تا 5 برابر رشد می کند.
وزیر ورزش و جوانان، حمایت از جوانان را رویکرد این دولت عنوان کرد و افزود: در این زمینه اعتبارات تسهیلات از 29هزار میلیارد ریال به 100 هزار میلیارد ریال با سقف 100 میلیون ریال برای زوج های جوان رسیده است.
به گفته وی، اعتبارات حوزه جوانان از 60 میلیارد ریال به 6 هزار میلیارد ریال در این دولت افزایش یافته و تعداد مراکز مشاوره جوانان و ازدواج نیز 11 برابر شده است.
سلطانی فر افزود: لایحه تفکیک سازمان ملی جوانان در مجلس شورای اسلامی هم اینک مطرح است و هرچه قانونگذار تصمیم بگیرد، وزارت ورزش و جوانان تابع آن است.
به گزارش ایرنا، در این نشست دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان و تعدادی از تشکل های جوانان و هیات های ورزشی دیدگاه های خود را در باره مسائل ورزش مطرح کردند.
خبرنگار:محمود رییسی**انتشار:جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.