به گزارش ایرنا علی اسماعیلی دوشنبه شب در آیین تجلیل از برترین های ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: تقویت ورزش همگانی، مشارکت بیشتر آحاد جامعه در عرصه ورزش و استفاده از ظرفیت های استان از برنامه های سال 1397 باشد.
وی بیان کرد: دیپلماسی ورزشی و برگزاری مسابقات، نقش پررنگی در تالیف قلوب ملت ها و مراودات بیشتر بین آنها در عرصه داخلی و بین الملل دارد و این مهم از جنبه های ورزش است.
وی گفت: در دنیای امروز بشر بعد از این همه دشمنی و جنگ ها به این نتیجه رسیده که باید حس رقابت در آدمی را در حوزه ورزش به منصه ظهور برساند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: به همین دلیل مسابقات المپیک و جهانی ورزشی در دنیا برگزار می شود و نفس این فعالیت ها پیروزی عقلانیت بشری بر تعصب و جهل و جنگ افروزی بی ثمر است.
وی گفت: امروز در جهان رشته های ورزشی به عنوان صنعت مطرح شده و اگر دولت ها و کشورها در عرصه ورزش سرمایه گذاری می کنند، با نگاه چند جانبه است.
اسماعیلی هدف نخست از تقویت ورزش را سلامت جسم، روح و روان دانست و اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید برنامه های خوبی در حوزه ورزش در حال اجراست و امیدواریم آن طور که لایق مردم استان است با همه امکانات به سمتی رویم که استعداد جوانان شکوفا شود.
وی ادامه داد: جوانان خراسان جنوبی در سطح ملی ورزش خوش درخشیدند و نشان دادند که دوری از مرکز کشور و کمبود امکانات مانعی برای ورزش نیست و تلاش مسئولان ورزش و جوانان، هیات های ورزشی و ورزشکاران استان در سال جاری قابل تقدیر است.
وی گفت: امیدواریم برنامه ریزری ها در سال 1397، برنامه محورتر باشد به گونه ای که روند توسعه ورزش استان ادامه یابد.
مشاور معاونت حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان هم در این آیین گفت: امروز آحاد جامعه از سیاستمدار، اقتصاد دان و ... برای تقویت خود از ابزار ورزش بهره می برند.
فاطمه بیابانی افزود: ورزش ابزاری سالم است که باید به دست افراد صالح و عالم اداره شود.
وی اظهار کرد: رشد و نوپایی ایجاد شده در حوزه ورزش و جوانان استان قابل تجلیل است.
وی گفت: شخص وزیر ورزش و جوانان نظر ویژه به باشگاه داران دارند که باید با همکاری و همدلی از مدیران باشگاه ها حمایت شود.
بیابانی افزود: بهره گیری از ظرفیت های کمیسیون ماده 5 به منظور صدور مجوز برای رشته های متنوع ورزشی و استفاده از ظرفیت ماده 134 قانون مالیات های مستقیم برای بهره مندی از معافیت مالیاتی برای فعالیت های منحصر ورزشی باشگاه ها در استان ضروری است.
در این آیین از 85 ورزشکار، داوران و فعالان حوزه ورزش و جوانان خراسان جنوبی تجلیل شد.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.