اسدالله ربانی مهر عصر دوشنبه در بازدید هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های همدان از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز همدان بیان کرد: به دنبال تشکیل شورای اطلاع رسانی در استان همدان شاهد تقویت حوزه اطلاع رسانی هستیم.
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان یادآوری کرد: سال گذشته حدود 20 و امسال 50 ساعت دوره آموزش ضمن خدمت برای روابط عمومی ها با محوریت سواد رسانه ای، آموزش خبرنویسی و صرفه جویی در انرژی برگزار شده است.
ربانی مهر بیان کرد: علاوه بر مرکز استان فعال کردن روابط عمومی های شهرستان ها نیز در اولویت قرار دارد و در این راستا چهار نشست مجمع روابط عمومی در شهرستان ها برگزار شد.
وی گفت: با وجود اینکه مدیر، روابط عمومی و رسانه سه ضلع اطلاع رسانی هستند اما مشکل کنونی حوزه رسانه، آشنا نبودن برخی مدیران با اهمیت و ضرورت اطلاع رسانی و نداشتن سواد رسانه ای است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان اظهار داشت: به منظور تقویت حوزه روابط عمومی طرحی با عنوان ساماندهی و ارزیابی روابط عمومی در حال تدوین است.

** آمارهای رسمی را نفی می کنند
ربانی مهر ادامه داد: با وجود اینکه مطالبه گری و پرهیز از حاشیه سازی مهمترین رسالت و هدف رسانه ها است اما برخی تنها دنبال ایجاد ناامیدی با نفی آمار و اطلاعات منتشره هستند.
وی توضیح داد: بسیاری از برنامه های ملی اجرا شده نظیر رقابت های آسیایی، اسب اصیل ایرانی، اجلاس سفیران اسلامی در همدان نتیجه رویداد 2018 است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور اما همدان به استناد آمارهای ارایه شده سال درخشانی را پشت سر گذاشت هر چند برخی آمارها را نفی می کنند.
ربانی مهر افزایش شمار گردشگران و تعداد اقامت مسافران در هتل های این استان از جمله این موفقیت ها است اما عده ای با هدف تخریب دولت آمارها را رد می کنند.
وی اجلاس جهانی گردشگری را حرکتی بی نظیر توصیف کرد و از حضور مسئولان کشورهای مختلف در این استان با وجود فشار و تحریم های ظالمانه آمریکا خبرداد.
در این بازدید که مدیران روابط عمومی فرمانداری، راهداری و حمل و نقل جاده ای، زندان ها، دانشگاه فرهنگیان، حفاظت محیط زیست، دانشگاه آزاد اسلامی، مخابرات حضور داشتند هر یک از مدیران به بیان مطالبات و راهکارهای گسترش همکاری مجموعه محل فعالیت با خبرگزاری ایرنا پرداختند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.