رسول منعم روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب، حمایت از تولیدهای داخلی باید در اولویت باشگاه های ورزشی قرار بگیرد و از هرگونه تبلیغ یا عرضه البسه و وسایل غیرایرانی پرهیز کنند.
وی اضافه کرد: همه موظف هستیم در راستای رونق اقتصاد جامعه از تولید کنندگان داخلی حمایت کنیم و براین اساس باشگاه داران به افرادی که اقدام به عرضه محصول غیرایرانی می کنند، تذکر دهند.
منعم بیان کرد: امسال رویکرد دستگاه ورزش حمایت همه جانبه از تولیدها و کالاهای داخلی است و هیات های ورزشی باید به این سیاست اجرایی توجه جدی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه های ورزشی نیز باید به این مهم توجه کرده و از تیم های ورزشی استان همدان نیز می خواهیم نسبت به خرید تولیدهای داخلی اقدام کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به اینکه هم اینک در سطح استان شرکت های تولید لباس های ورزشی فعالیت گسترده دارند، گفت: کیفیت اجناس تولید بومی استان نیز با شرکت های مطرح سایر استان ها برابری می کند و می توان با قیمت مناسب تر از آن بهره مند شد.
منعم با اشاره به درخواست صنف خرازی فروش ها و تولیدات ورزشی همدان مبنی بر لزوم توجه باشگاه ها به محصول های داخلی اظهار داشت: تمامی هیات ها و باشگاه های ورزشی استان همدان برای تامین نیازهای خود در قالب البسه و سایر اقلام ورزشی باید خرید از تولیدهای داخلی را در اولویت قرار دهند.
استان همدان دارای بیش از 75 هزار ورزشکار سازمان یافته و بیش از 300 باشگاه و تیم در قالب 50 رشته ورزشی است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.