به گزارش ایرنا، رسول منعم روز چهارشنبه در پیامی با تاکید بر توجه به نامگذاری سال 97 از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان 'حمایت از کالاهای ایرانی'، از تمامی هیات های ورزشی استان خواست تا امسال نسبت به خرید تولیدات داخلی برای برگزاری مسابقات و اردوهای تمرینی ورزشکاران خود اقدام کنند.
وی اضافه کرد: در سال جاری صنعت ورزش می‌تواند با بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی قدرتمند و بی‌نظیر خود در ترویج مصرف کالای ایرانی و رونق بخشیدن به تولید و اشتغال، نقش آفرین باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: عرصه ورزش می تواند اشتغال زایی گسترده و مناسبی داشته باشد و در راستای حمایت از کالای ایرانی در سال جاری خرید اقلام ورزشی برای اداره کل و هیات های ورزشی با اولویت کالاهای ایرانی و داخلی خواهد بود.
وی افزود: نیاز است در جهت ارتقای کیفیت کالای ورزشی ایرانی، بیش از پیش به استانداردسازی کالاهای ورزشی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان ملی استاندارد ایران توجه شود.
وی یادآور شد: رئیسان هیات های ورزشی و تصمیم گیران حوزه ورزش و جوان باید بدانند که راه اصولی مبارزه با مصرف بی رویه کالاهای خارجی و مقابله صحیح با بحران بیکاری، مصرف کالای داخلی است که اشتغال فرزندانمان و از بین رفتن بیکاری در جامعه را تضمین می کند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از 70 هزار ورزشکار در قالب 50 هیات ورزشی در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.