محسن افروخته شامگاه دوشنبه در آیین استقبال از برترین های تنیس روی میز همدان اعزامی به تور ایرانیان اظهار داشت: درخشش ورزشکاران همدانی در میادین ملی محصول برنامه ریزی و حمایت از مستعدان است.
وی اضافه کرد: همدان آینده ای درخشان در ورزش تنیس روی میز کشور دارد و قهرمانی ارزشمند شیما صفایی در تور ایرانیان، بازی های خوب هدیه آقا محمدی و همچنین مقام پنجمی مبینا اصلانی در انتخابی هوپس تیم ملی این مهم را اثبات می کند.
افروخته بیان کرد: در راستای پرورش و شکوفایی نخبه های تنیس روی میز همدان در سال های اخیر برنامه ریزی بسیار خوبی شده و مربیان نیز سهم بسزایی در این موفقیت داشته اند.
رئیس هیات تنیس روی میز همدان افزود: اتحاد و همدلی اعضای هیات تنیس روی میز همدان در حوزه های مختلف نیز باعث درخشش ورزشکاران در میادین مختلف شده است.
افروخته خاطرنشان کرد: امروزه فدراسیون تنیس روی میز کشور توجه ویژه به فعالیت های صورت گرفته در همدان دارد و برنامه ریزی فدراسیون به رشد و تعالی استان ها کمک شایانی دارد.
تیم های اعزامی همدان به رقابت های تور ایرانیان و هوپس انتخابی تیم ملی نتایج درخشانی را کسب کردند.
قهرمانی شیما صفایی در تور ایرانیان به عنوان پدیده تنیس روی میز کشور باعث تمجید فدراسیون از عملکرد هیات تنیس روی میز استان همدان شده است.
هم اکنون بیش از سه هزار ورزشکار در سطح استان همدان در رشته تنیس روی میز فعالیت دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.