به گزارش ایرنا رسول منعم روز یکشنبه در آیین استقبال از مدال آوران رشته های قایقرانی و کبدی همدان در بازی های آسیایی افزود: تا پایان روز ششم بازی های آسیایی از مجموع 31 مدال کسب شده توسط کاروان کشورمان، هفت مدال را ورزشکاران استان همدان کسب کرده اند که این دستاورد بسیار حایز اهمیت است.
وی اضافه کرد: در بخش بانوان نیز حضوری بسیار قابل تقدیر داشته ایم و تاکنون توانسته ایم پنج مدال رنگارنگ کسب کنیم ضمن اینکه سه بانوی دیگر از این استان شانس کسب مدال دارند.
منعم بیان کرد: آرزو حکیمی در قایقرانی، مژگان کولیوند و مبینا عزیزی در جودو همگی از همدان جزو شانس های کسب مدال در ادامه بازی های آسیایی اندونزی هستند.
وی خاطرنشان کرد: تقدیر ویژه از مدال آوران بازی های آسیایی نخستین اقدام دستگاه ورزش در راستای ارج نهادن از این قهرمانان است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا قبل از فرا رسیدن ماه محرم این آیین با حضور مسئولان اجرایی استان برگزار می شود.
وی افزود: هدفگذاری دستگاه ورزش استان همدان در ادامه برنامه های عرصه قهرمانی حضوری موفق در المپیک 2020 توکیو ژاپن است.
وی یادآور شد: می خواهیم در المپیک 2020 نیز حداکثر سهمیه را کسب کنیم.
آیین استقبال از مریم کرمی، وحید خراقانی و حمید میرزایی نادر مدال آوران و قهرمانان همدانی در بازیهای آسیایی جاکارتا با حضور جامعه ورزش این استان در میدان فرودگاه شهر همدان برگزار شد.
در بازی های آسیایی اندونزی مریم کرمی قایقران ورزشکار شایسته همدانی به 2 نشان نقره و برنز دست یافت و حمید میرزایی نادر و وحید خراقانی مربی تیم ملی کبدی نیز مدال طلا را کسب کردند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.