حمید میرزایی نادر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در همدان اظهار داشت: حتی هندی ها هم تصور نمی کردند که این چنین مغلوب ما شوند اما ثمره ماه ها تلاش و سخت کوشی را با مدال طلا گرفتیم.
وی اضافه کرد: این موفقیت مرهون حمایت های فدراسیون، برنامه ریزی خوب کادر فنی و تلاش و آمادگی بسیار مطلوب ملی پوشان بود که با یکدلی و اتحاد به سرانجام رسید.
میرزایی نادر خاطرنشان کرد: برای نخستین بار است که توانستیم در این عرصه مهم به مقام قهرمانی دست یابیم اما مهمتر از آن حفظ این قهرمانی در رقابت های آینده است که مستلزم حمایت لازم بوده و اینکه بتوانیم سطح کیفی و آمادگی خود را بالا ببریم.
این ملی پوش همدان افزود: کره جنوبی، هند و پاکستان از حریفان اصلی ما در بازی های آسیایی بودند که توانستیم مقابل آنها به برتری برسیم و از این پس نیز باید با همین روحیه قهرمانی و توان بیشتر سکوی نخست خود را حفظ کنیم.
کبدی کار کبودرآهنگی بیان کرد: خوشحالم که به عنوان فرد کوچکی از ورزش استان همدان توانستم برای کشورم افتخارآفرین باشم و معتقدم اگر به کبدی استان توجه بیشتری شود، بدون تردید ملی پوشان پرشمار در آینده خواهیم داشت.
وی افزود: ورزش کبدی از جایگاه خوبی بین جوانان همدانی برخوردار است و فقط نیاز به حمایت و توجه لازم دارند.
حمید میرزایی نادر هفته گذشته در ترکیب تیم ملی کبدی کشورمان قهرمانی این رقابت ها در چارچوب بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی را کسب کرد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.