عباس قهرمانی روز سه شنبه در آیین تجلیل از ملی پوشان کبودرآهنگی کبدی کشور، اظهار کرد: بازی های آسیایی جاکارتا مهمترین رویداد ورزشی در سال 2018 است و برهمین اساس توان و حمایت خود را در راستای موفقیت قهرمانان این شهرستان برای حضور در ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات گذاشته ایم.
وی اضافه کرد: حضور سعید غفاری و حمید میرزایی نادر در ترکیب تیم ملی کبدی کشور نشان از ظرفیت های بالای این ورزش در شهرستان کبودرآهنگ دارد و هر 2 نیز از بخت های اصلی در اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا هستند.
قهرمانی بیان کرد: حمایت از قهرمانان ورزشی را وظیفه خود می دانیم و برهمین اساس تمامی امکانات مورد نیاز را برای آماده سازی آنها جهت موفقیت در تیم های ملی مهیا ساخته ایم.
وی با اشاره به اینکه کبدی کبودرآهنگ از قطب های اصلی کشور به شمار می رود، گفت: در این شهرستان از مربیان و ورزشکاران ارزنده برخوردار هستیم و در سال های اخیر موفقیت های ارزنده ای را در این رشته ورزشی شاهد بوده ایم.
وی افزود: سعید غفاری و حمید میرزایی نادر، ملی پوشان کبدی کشور حاصل تلاش و زحمات مربیان سازنده این شهرستان هستند و افتخار می کنیم که به عنوان یک شهرستان بیشترین عضو ملی پوش کبدی را داریم.
سعید غفاری و حمید میرزایی نادر 2 کبدی کار استان همدان آذرماه گذشته در ترکیب تیم ملی کشورمان در دهمین دوره رقابت های کبدی قهرمانی آسیا به مقام سوم دست یافتند.
همدان دارای 500 ورزشکار در رشته کبدی است.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.