به گزارش ایرنا، وحید جعفریان روز چهارشنبه در جریان بازدید مدیران ستادی و کارشناسان ارشد سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از ایستگاه تحقیقاتی پژوهشی معرف زوجی گنبد همدان اظهار داشت: با وجود تلاش های مثبت و سازنده در این سازمان اما کمتر می توان دستاورد علمی را به نمایش گذاشت تا آحاد جامعه اثرات مثبت این فعالیت ها را در زندگی ببینند.
وی اضافه کرد: بنابراین باید یک سیستم مناسب برای اطلاع رسانی و اشتراک گذاشتن دانش داشته باشیم تا علاوه بر اطلاع رسانی از فعالیت های انجام شده، عملکرد این مجموعه را در معرض قضاوت دیگران قرار دهیم.
مدیرکل دفتر آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها بیان کرد: در این صورت می توان از نظر مردم و اساتید برای پیشبرد و اصلاح امور استفاده کرد.
جعفریان گفت: حوزه های معرف زوجی کانون یادگیری ما هستند و ما در این عرصه ها موظف هستیم آنچه به آزمون خطا رسیده را در دیگر بخش ها استفاده کنیم.
وی حوزه های معرف و زوجی را هسته های اصلی آموزش و ترویج دانست و افزود: دفتر آموزش و ترویج سازمان جنگل ها برای تکمیل رویکرد های اخیر سازمانی اقدام به مستند سازی تجارب موفق کرده است.
مدیرکل دفتر آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها اظهار داشت: ابن تجارب موفق پس از گردآوری در سطح ملی و بین المللی ارائه شده و مورد قضاوت قرار می گیرد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.