بابک صمدیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازی از حیث امتیاز خانگی برای ما مهم است اما تیم حریف هم از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی برخوردار بوده و بازی راحتی در پیش نداریم.
وی اضافه کرد: استقلال اهواز تیمی با بازیکنان قوی و دارای کادر فنی باتجربه است و در مجموع تیمی با اصالت و چکیده فوتبال خوزستان به شمار می روند.
صمدیان خاطرنشان کرد: در هفته گذشته تمرین تیم منظم برگزار شده و سعی کردیم نقاط ضعف خود را پوشش و رفع کنیم اما شرایط کلی تیم خوب نیست.
وی افزود: با این وجود هدف کادر فنی و بازیکنان بدون توجه به کمبودهای موجود، کسب نتایج مطلوب و رسیدن به قله های موفقیت است.
وی اظهار داشت: این بازی برای ما مرگ و زندگی محسوب نمی شود چرا که بازی های زیادی در پیش داریم و در این مسابقه نیز بازیکن محروم و مصدوم در ترکیب تیم نداریم.

** چمن نامرغوب حریف فوتبال همدان
سرمربی شهرداری همدان معتقد است: چمن نامرغوب ورزشگاه هایی که پاس و شهرداری تمرین می کنند، به نوعی حریف آنها نیز محسوب می شود.
بابک صمدیان افزود: تیم ما در این سه ماه فقط 10 جلسه روی زمین مناسب تمرین کرده و این وضعیت درستی نیست.
وی اضافه کرد: در این مدت یا چمن خراب بوده و یا زمان نامناسب برای تمرین به ما داده شده که البته در این زمان هم چمن به قدری بلند بوده که انرژی را از اعضای تیم گرفت.
وی خاطرنشان کرد: برای مربیان سئوال است که چرا مسئولان زمین های چمن همدان از متخصص کاربلد استفاده نمی کنند که این وضعیت را نداشته باشیم.
صمدیان خاطرنشان کرد: چرا زمین چمن ورزشگاه شهید مفتح پس از 2 هفته تمرین باید با این وضعیت دچار شود و چمن ورزشگاه های حاج بابایی و شهدای قدس و حتی الوند نیز این چنین وضعیت نامطلوبی را پیدا کرده اند.
تیم شهرداری همدان عصر شنبه آینده در هفته دوم لیگ دسته 2 فوتبال کشور میزبان استقلال اهواز است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.