به گزارش ایرنا، مهدی تارتار چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار پارس جنوبی جم و استقلال تهران افزود: ای کاش می‌توانستیم تمامی بازیکنان خود را به زمین بفرستیم و این قانون بی‌رحم فوتبال است که باید چند بازیکن درون زمین بازی و چند نفر هم روی نیمکت بنشینند.
وی اظهارداشت: با این وجود فردا برابر استقلال چالش شیرینی در پیش داریم و بدون شک با توجه به شرایط بازی، جو مسابقه و هواداران پرشور و آمادگی تیمی‌مان روز سختی برای استقلال خواهد بود.
تارتار یادآورشد: کادر فنی و بازیکنان پارس جنوبی درطول فصل همواره منتظر چنین بازی هایی برای نشان دادن توانایی های خود هستند.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: با این حال امیدوارم فردا در پایان بازی نتیجه به سود تیمی رقم بخورد که استحقاق کسب برد در بازی را داشته باشد.
تارتار در ارتباط با حضور محسن بنگر در این دیدار نیز گفت: بنگر دیر به جمع ما اضافه شده و همین امر باعث شده تا شاید از اهمان ابتدا در ترکیب 11 نفره قرار نگیرد.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی افزود: در دیدار برابر استقلال بازیکن محروم م مصدوم نداریم از این رو با تمام توان برابر آنها قرار می گیریم.
وی افزود: تمایل داریم تا انتهای فصل در نیمه بالای جدول رقابت کنیم که برای تحقق این هدف باید در بازی های خانگی در برابر هر کدام از حریفان حداکثر امتیازات را کسب کنیم.
تارتار ادامه داد: پارس جنوبی هواداران پرشوری دارد که ظرفیت ارزشمند در طول فصل همواره به عنوان یار دوازدهم به تیم محبوب خود انرژی می دهند.
وی در ارتباط با برخی حواشی ایجاد شده در بین هواداران تیم های لیگ برتری افزود: مردم شهرستان جم یکی از بافرهنگ‌ترین‌ها در سراسر کشور هستند و در طول سه سال حضور در اینجا تا به حال کوچکترین سنگی دست هواداران ندیدم و خونی از دماغ کسی نیامده و به هیچ شخص و هیچ تیمی نیز توهین نشده است.
استقلال و پارس جنوبی جم روز پنجشنبه هفته جاری در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور ساعت 20:30 دقیقه در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر می روند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.