حبیب مومیوند روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع این اعتبار، بیش از 140 میلیارد ریال به واحدهای صنعتی کوچک پرداخت شده است.
فرماندار تویسرکان اضافه کرد: افزون بر 440 میلیارد ریال نیز به واحدهای صنعتی بزرگ شهرستان پرداخت شده و یا در حال پرداخت است.
وی افزود: در حال حاضر علاوه بر توسعه شرکت تولیدی فاران شیمی و فیلتر سرکان به عنوان 2 شرکت بزرگ و موفق تویسرکان، شاهد آغاز به کار 2 شرکت تولیدی هگمتان دارو و تدبیر دارو هستیم.
مومیوند با اشاره به واحدهای تولیدی و صنعتی در حال ساخت این شهرستان، بیان کرد: شرکت تولید مهان کاغذ با سرمایه گذاری نزدیک به 500 میلیارد ریال، شرکت الیاف سازان و تعداد قابل توجهی از صنعت کاران حوزه مبل و منبت تویسرکان نیز از تسهیلات اشتغالزا برخوردار شده اند.
فرماندار تویسرکان تاکید کرد: استاندار همدان از طرح اصلاح باغ های گردوی شهرستان تویسرکان به عنوان طرح الگوی اقتصاد مقاومتی استان نام برده است و این طرح در سطح ملی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.
وی گفت: در هفته دولت همچنین شاهد بهره برداری از هتل سه ستاره فاران در تویسرکان بودیم که گام مهمی در جهت بهره وری از ظرفیت های گردشگری این شهرستان به حساب می آید.
وی اضافه کرد: در حال حاضر شهرستان تویسرکان از رتبه اول جذب تسهیلات اشتغالزای روستایی در استان همدان برخوردار است.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.