به گزارش ایرنا تیمور کرمی مقدم روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از امروز 15 شهریورماه پایگاه های جشن عاطفه ها در میادین سطح شهر ملایر هدایای مردم را جمع آوری می کنند.
وی افزود: 16 شهریور این پایگاه ها در میعادگاه‌های نماز جمعه این شهرستان و در مرحله بعد 11مهرماه در سطح مدارس دایر می شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با بیان اینکه قبل از شروع سال تحصیلی کمک های نقدی و غیرنقدی مردم بین دانش آموزان توزیع می شود ادامه داد: پایگاه های جشن عاطفه ها در مرحله دوم در مدارس دایر و پاکت‌های جمع ‌آوری هدایا بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.
کرمی مقدم پیش بینی کرد: امسال میزان کمک های مردمی در پایگاه های جشن عاطفه ها 20 درصد رشد داشته باشد.
وی افزود: سال گذشته چهار میلیارد و 400 میلیون ریال هدایای نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست ملایر در جشن عاطفه‌ ها جمع‌آوری شد.
کرمی مقدم با یادآور اینکه شعار امسال جشن عاطفه‌ها 'لبخند مهر بسته به مهر شما' نامگذاری شده است ابراز امیدواری کرد: امسال نیز شاهد حضور پرشور و مهر مردم ملایر در جشن عاطفه ها باشیم.
وی با بیان اینکه در 2 مرحله جشن عاطفه‌ها بیش از 200 پایگاه در سطح این شهرستان هدایای مردم را جمع‌آوری می کنند، خواستار همکاری بیشتر نهادهای اجرایی در پیشبرد اهداف کمیته امداد به جامعه زیرپوشش این نهاد شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر همچنین با تقدیر از کمک‌ های اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان در راستای اجرای طرح مهر تحصیلی گفت: این طرح همزمان با آغاز سال تحصیلی اجرا می شود.
کرمی مقدم اظهار داشت: در این راستا بیش از 2 هزارو 800 بسته شامل نوشت افزار و کیف مدرسه به دانش ‌آموزان نیازمند زیر پوشش که از سوی کمیته امداد و بهزیستی معرفی شده اند، اهدا می شود.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر حدود یک هزارو 200 دانش‌ آموز و 160 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد ملایر است.
همچنین بیش از 6 هزار خانوار در قالب بیش از 15 هزار تن زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند و از خدمات این نهاد بهره‌ مند می شوند.
جشن عاطفه ها در 2 مرحله از 15 شهریورماه در سراسر کشور آغاز شده است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.