عباس صوفی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اخباری مبنی بر تخلف های صورت گرفته و دستکاری و جعل اسناد در یکی از مناطق شهرداری همدان اظهار داشت: تعدادی از نیروهای خاطی شهرداری با همدستی دلالان خارج از مجموعه موجب ضرر و زیان به منافع عمومی شده‌اند که خواستار برخورد قاطع از سوی دستگاه قضایی هستیم.
وی اضافه کرد: متاسفانه عده‌ای با سوء استفاده از اعتماد مردم و خیانت به مدیران مجموعه، دست به اقدام غیرقانونی زده اند که خوشبختانه با هوشیاری و دقت نظر اداره حراست شهرداری و همکاری دستگاه قضایی این افراد که با همدستی برخی کارکنان بازنشسته و دلالان خارج از مجموعه به حیثیت مدیریت شهری لطمه وارد کرده بودند شناسایی شده و عده‌ای نیز در همین راستا دستگیر شدند.
شهردار همدان اضافه کرد: پرونده این افراد در دست بررسی است به زودی وضعیت آنها تعیین تکلیف می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم نظارت و دقت عمل بیشتر مدیران در امور زیر مجموعه شهرداری همدان تاکید کرد: تمامی معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری باید نسبت به فعالیت زیرمجموعه خود حساسیت به خرج داده و با جدیت و به دور از هر گونه مماشات نسبت به تخلفات احتمالی برخورد لازم و قانونی را داشته باشند و در این مسیر هیچ‌ گونه چشم پوشی و تعلل پذیرفتنی نیست.
وی اظهار داشت: البته مدیران و کارکنان شاغل در شهرداری همدان همواره با اخلاق‌ مداری و رعایت انصاف به وظایف قانونی خود و امور محوله می‌ پردازند و خود را موظف به خدمت‌ رسانی شایسته به شهروندان می ‌دانند.
شهردار همدان خاطرنشان کرد: از این پس ثبت الکترونیکی اسناد باید به صورت جدی و در کمترین زمان ممکن انجام شود و در همین راستا مهدی نعیمیان به عنوان مدیر طرح ثبت الکترونیکی اسناد در شهرداری همدان منصوب شد.
وی افزود: در راستای شفاف سازی و روان سازی امور اجرایی حوزه های مختلف شهرداری باید نرم افزارهای گوناگون در حوزه های مدیریت شهری به سرعت طراحی و به صورت کامل اجرایی شود تا دیگر شاهد صدمات مالی که در گذشته های دور گریبانگیر شهرداری و شهروندان شده است، نباشیم.
شهرداری همدان دارای چهار منطقه و 12 ناحیه است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.