به گزارش ایرنا، سید یحیی واحدی روز یکشنبه در جریان بازدید خبرنگاران از این واحد تولید کننده فرمالین و هگزامین افزود: بر اساس همین نگاه، عملیات اجرایی طرح توسعه این واحد صنعتی مرداد ماه جاری آغاز می شود.
وی خاطرنشان کرد: زمان بهره برداری از طرح توسعه حدود 36 ماه پیش بینی شده و برآورد اولیه هزینه آن نیز هفت هزار و 800 میلیارد ریال است.
واحدی یادآور شد: با اجرای طرح توسعه، این شرکت با تولید 360 هزار تن فرمالین ، 68 هزار تن هگزامین و 44 هزارتن پارافرمالدئید، به بزرگترین تولیدکننده هگزامین در خاورمیانه تبدیل خواهد شد.
مدیر مجمتمع پتروصنعت گامرون خاطر نشان شد: هم اکنون حدود یکصد نفر در این واحد صنعتی مشغول به کار هستند و با اجرای طرح توسعه، 600فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم جدید ایجاد خواهد شد.
واحدی میزان تولید فعلی فرمالین این شرکت را 56 هزار تن اعلام و اضافه کرد: فرمالین و هگزامین تولیدی شرکت به عنوان یک محصول واسطه ای، هم اکنون در 50صنعت مختلف از جمله چسب سازی، داروسازی، ضدعفونی کننده ها، رنگ سازی و نساجی مورد استفاده قرار می گیرد.
به گفته این مدیر صنعتی، فرمالین تولیدی پتروصنعت گامرون در بازارهای داخلی به فروش می رسد و هگزامین تولیدی نیز به عنوان یک محصول صادراتی به 11کشور جهان صادر می شود.
2094/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.