به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، فرمانده انتظامی بندر لنگه از کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش 550 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمود حافظی افزود: کشف این موتورسیکت در راستای اجرای برنامه های قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان بوده که ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت غیر مجاز مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی تصریح کرد: در بررسی های بعمل آمده موتورسیکلت فوق فاقد هر گونه مدارک مثبت گمرکی و قاچاق بوده است.

** سارقان اینترنتی 130 میلیون ریال را به حساب مالباخته مینابی بازگرداندند
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان میناب نیز در پی شکایت شهروند مینابی مبنی بر برداشت از حساب بانکی خود، شناسایی متهمان و برگشت وجه برداشت شده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ محمد رستمی افزود: در بررسی های تخصصی بعمل آمده مشخص شد مبلغ 130 میلیون ریال از طریق خرید اینترنتی به حساب فردی ساکن شهرهای شمال غرب کشور واریز شده است.
وی ابراز داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد که فرد مورد نظر صاحب زرگری بوده و 2 نفر که در کشور ترکیه به شغل صرافی مشغول بودند از وی به مبلغ 130 میلیون ریال سکه طلا خریداری کرده اند.
فرمانده انتظامی میناب ادامه داد: با هماهنگی قضایی و با توجه به شناسایی و پیگیری های پلیس فتا، متهمان مبلغ برداشت شده را به حساب مالباخته عودت و پرونده ای در این زمینه تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.
رستمی هشدار داد: شهروندان از رمز خرید اینترنتی خود مراقبت کرده و مرتب نسبت به تغییر آن اقدام و از واگذاری رمز به دیگران خودداری کنند.

** دستگیری 22 سارق در هرمزگان
رییس پلیس پیشگیری استان هرمزگان گفت: ماموران با مراجعه به محل های وقوع سرقت و جمع آوری اسناد و مدارک سرنخ هایی از سارقان توانستند طی 24 ساعت گذشته 22 سارق را دستگیر و 33 فقره سرقت در سطح این استان را کشف کنند.
به گفته سرهنگ حسین الهی، این متهمان به جرم سرقت خودرو، محتویات خودرو، موتور سیکلت، کیف قاپی در منزل شان دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
رییس پلیس پیشگیری هرمزگان تاکید کرد: طرح های مبارزه با انواع سرقت ها با جدیت بیشتر ادامه می یابد اما شهروندان نیز ضمن توجه به هشدار های پیشگیری از سرقت موارد مشکوک را با شماره تماس 110 در میان بگذارند.
9887/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.