معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در گزارش یکشنبه خود از قول جانشین فرمانده انتظامی این استان اعلام کرد:
ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید جنتی فر شهرستان خرم بید، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ علی ذوالقدری افزود: در بازرسی از خودرو یاد شده، 336 دستگاه انواع موتور برق فاقد مجوز و مدارک قانونی که در این وسیله نقلیه جاسازی شده بود، کشف شد.
وی گفت: راننده این خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.
به گفته ذوالقدری، ارزش این محموله قاچاق، هفت میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.
همچنین در این گزارش به نقل از سرهنگ حمید جوکار، فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید بیان شده است: ماموران انتظامی هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان، از یک دستگاه تریلر 31 هزار و 248 عدد قمقمه پلاستیکی به ارزش یک میلیارد ریال کشف کردند و در ارتباط با آن یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
شهرستان خرم بید به مرکزیت صفا شهر در فاصله 187کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
این گزارش همچنین از قول فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی عنوان کرده است: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی، به 2 دستگاه خودرو حامل احشام شک و آنها را متوقف کردند.
سرهنگ محمد هاشم قسام افزود: در بازرسی از این وسایل نقلیه، 25 راس گاو گوشتی قاچاق به ارش سه میلیارد و 600میلیون ریال کشف شد و 2 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به حوزه قضایی تحویل داده شدند.
شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در 158 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
در این گزارش نیز به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان لارستان آمده است: ماموران انتظامی پاسگاه چهار برکه این شهرستان در هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی این منطقه به یک دستگاه تریلر شک کردند و هنگامی که قصد متوقف کردن آن را داشتند راننده مبادرت به فرار کرد.
سرهنگ حسین دیندارلو افزود: ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن 950 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف، یک نفر متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در 378 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.