به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ جهانگیر زارعی گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی پل سیمره در راستای اجرای طرح مبارزه باقاچاق کالا اقدام به بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در این محور کردند.
وی ادامه داد: ماموران مستقر در این ایست و بازرسی با اشراف اطلاعاتی 2 دستگاه خودرو مشکوک حامل بار قاچاق سیگار را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی چرداول تاکید کرد: در این عملیات رانندگان 2 دستگاه خودرو پراید و تیبا به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که با هوشیاری ماموران هر 2 وسیله نقلیه توقیف شدند.
سرهنگ زارعی یادآور شد: در بازرسی داخل خودرو ها تعداد250 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف شد.
وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله بالغ بر 250 میلیون ریال است، اضافه کرد: در این راستا متهمان دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

* سارق با اموال مسروقه بساط پهن کرد

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: فردی که لوازم و محتویات داخل یکدستگاه خودرو را به سرقت برده و برای فروش آنها بساط پهن کرده بود، دستگیر شد.
سرهنگ حمید فتاحی اظهار کرد: به دنبال شکایت فردی مبنی بر سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو وی موضوع با تشکیل پرونده در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: بررسی های پلیس مشخص کرد سارق برای فروش لوازم مسروقه بساط پهن کرده است.
فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان ایلام گفت: مأموران کلانتری 12 متهم را دستگیر و اموال مسروقه را نیز تحویل مالباخته دادند.
به گزارش ایرنا، سال گذشته در چندین مورد مقادیر بسیار زیادی سیگار قاچاق در استان ایلام کشف شد که از مهم ترین آنها می توان به محموله 56 هزار نخی در شهر ایلام ، چهار هزار و 500 نخی دیگر در شهر ایلام و 275 هزار نخی در شهرستان دهلران اشاره کرد.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
/6034/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.