معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، در گزارش ارسالی پنجشنبه به ایرنا از قول فرمانده انتظامی لارستان بیان کرده است: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، هنگام کنترل خودرهای عبوری در جاده بندرعباس- لارستان به یک دستگاه پژو 405 شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ حسین دیندارلو افزود: در بازرسی از این خودرو، 155کیلوگرم تریاک کشف شد و 2 نفر در ارتباط با این مواد دستگیر شدند.
در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید آمده است: ماموران انتظامی ایستگاه شهید جنتی فر این شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری در بازرسی از یک دستگاه سواری ال90 مقدار 21 کیلو و 700گرم تریاک که در زیر صندلی این وسیله نقلیه جاسازی شده بود، کشف کردند.
سرهنگ رضا شکوهی بیان کرد: راننده خودرو یاد شده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد.
همچنین این معاونت در گزارشی دیگر از قول فرمانده انتظامی شهرستان داراب اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری معتادان پرخطر در این شهرستان، ماموران انتظامی 44 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از محل پاتوق آنها، چهار هزار و 51 گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.
سرهنگ فرج رستمی افزود: درقالب اجرای این طرح، 48 متهم تحت تعقیب مراجع قضایی نیز دستگیر شدند و 101دستگاه موتورسیکلت و 46دستگاه خودرو متخلف نیز توقیف شد.
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در این گزارش به اجرای طرح یاد شده در شیراز پرداخته و از قول سرهنگ یوسف ملک زاده، فرمانده انتظامی این شهر بیان کرده است: در قالب اجرای این طرح، ماموران هفت نفر خرده فروش مواد مخدر، 11نفر افراد ولگرد و مظنون را دستگیر کردند و در بازرسی از پاتوق آنان 2 هزار و 429 گرم حشیش، 2 گرم شیشه، 2 گرم هرویین و 73 عدد وافور کشف شد.
7368 /6118
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.