به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس سردار حسین رحیمی روز جمعه اظهار داشت: در تعاقب اقدامات اطلاعاتی گسترده و پایش شبانه روزی بر روی باند مسلح مواد مخدر، اعضای یک باند بزرگ که با استفاده از خودرو های کوهستانی از مناطق صفر مرزی مواد مخدر را به منطقه سراوان منتقل و پس از دپو به عمق کشور حمل می کردند، توسط تیم های اطلاعاتی پلیس شناسایی شده و تحرکات آنها زیر نظر قرار گرفت.
وی بیان کرد: پس از کنترل نامحسوس این باند طی چند هفته، اعضای این باند در حالی که با یک دستگاه خودرو وانت در حال جابجایی مواد مخدر در منطقه آسپیج شهرستان سراوان بودند، توسط تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شناسایی شده و به محض ورود به کمین ماموران، به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند.
وی با بیان اینکه قاچاقچیان مسلح با تغییر مسیر ناگهانی قصد فرار از منطقه به همراه محموله مواد مخدر را داشتند، تصریح کرد: پس از حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه و هدف قرار گرفتن خودروی حامل مواد مخدر ، سوداگران مرگ که توان مقابله با تیم های عملیاتی پلیس را نداشتند با به جاگذاشتن خودرو و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه، از محل متواری شدند.
وی ادامه داد: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی خودروی به جا مانده از قاچاقچیان مسلح، یک تن و 112 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به یک عملیات موفقیت آمیز پلیسی دیگر گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان های زاهدان و ایرانشهر با شناسایی یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در یک عملیات غافلگیرانه آن را توقیف کرده و ضمن دستگیری 2 قاچاقچی، 393 کیلوگرم تریاک را از این قاچاقچیان کشف کردند.
3042**3213دریافت کننده: محدثه حیدری گرجی**انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.