به گزارش ایرنا، سردار علیرضا مظاهری چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: سن 66 درصد از دستگیرشدگان 25 تا 39 سال است و مابقی افراد هم در سنین کمتر از 25 سال یا بیش از 39 سال دارند.
وی گفت: 342 نفر معادل 2 درصد از دستگیر شدگان تحصیلات دانشگاهی دارند و 11 درصد هم بی سواد یا کم سواد هستند.
وی همچنین بدون اشاره به میزان تحصیلات دیگر افراد دستگیر شده اظهار کرد: امسال، 65 هزار و 576 فقره پرونده تخلف در استان رسیدگی شده است.

*کشف 20 فقره قتل
فرمانده انتظامی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود گفت: امسال 20 فقره قتل در استان کشف شده است که 16 فقره از این قتل ها مربوط به امسال و چهار مورد مربوط به سال های گذشته است.

*افزایش کشف سرقت ها
سردار مظاهری اظهار کرد: امسال میزان کشف سرقت ها در استان 2 درصد و کشف سرقت های مهم 4 درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.
وی تصریح کرد: امسال پنج هزار و 558 فقره پرونده سرقت در استان رسیدگی و 2 هزار و 364 نفر سارق دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.
وی گفت: با تلاش های انجام شده در قرارگاه مبارزه با سرقت استان، 15 طرح مبارزه با سرقت اجرا و در این مدت 43 باند سارقان اعم از سارقان احشام، عنف، کیف قاپی و سارقان خودرو متلاشی شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت سه هزار و 926 فقره سرقت کشف شده است.
سردار مظاهری گفت: امسال یکهزار و 79 مورد پرونده جعل و کلاهبرداری رسیده شده که 932 مورد از این پرونده ها منجر به کشف شده و در این زمینه 740 نفر دستگیر شده اند.

* 19 طرح مبارزه با قاچاق
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: امسال 19 طرح مبارزه با قاچاق کالاهای گمرکی، دخانی و ممنوع در استان اجرا شده است که در این زمینه 476 نفر متهم دستگیر شده اند و ارزش ریالی این تخلف ها بیش از 64 میلیارد و 942 میلیون ریال برآورد شده است.
وی افزود: امسال 44 نفر در زمینه جرائم اقتصادی از جمله زمین خواری، احتکار و اختلاس دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شده است.
وی درباره اقدامات انجام شده توسط پلیس امنیت اخلاقی در استان گفت: امسال 64 هزار و 274 مورد تذکر لسانی به علت موارد اخلاقی داده شده است.
سردار مظاهری اظهار کرد: در این مدت یکهزار و 720 مورد تعهد کتبی از افراد گرفته شده و 16 نفر هم به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی تاکید کرد: این طرح با قوت بیشتری اجرایی می شود و ادامه دارد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.