به گزارش ایرنا، محمدحسین امید روز چهارشنبه در آیین تجلیل از تیم های مناظره دانشجویی اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی کشور در بندرعباس اظهار داشت: برگزاری این مسابقه در راستای تلاش برای ایجاد فضای نقد عالمانه و منصفانه در بخش های مختلف به خصوص حوزه کارآفرینی و اشتغال بسیار مهم است.
وی در این رابطه از ارائه تخفیف 15 درصدی در شهریه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شرکت کننده در این رقابت ها خبر داد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی هم چنین با اشاره به طرح های توسعه سواحل مکران و نقش دانشگاه ها، گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در بخش آموزش های مهارتی آمادگی دارد با طرح توسعه سواحل مکران و نیازهای استان هرمزگان همکاری کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز تخصصی بودن و طرح ایده های جدید و نو را یکی از ویژگی های مهم این مناظره های دانشجویی با رعایت فضای سالم نقد در فضای دانشگاه عنوان کرد.
بهزاد بهرامی نسب بیان داشت: آموزش و تربیت داوران مناظره های دانشجویی نیز در دستور کار حوزه معاونت های فرهنگی و آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی قرار می گیرد.
نخستین دوره رقابت های مناظره دانشجویی اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی کشور با شرکت 22 تیم دانشجویی سراسر کشور از 13 تا 16 اسفند در هتل هما بندرعباس برگزار شد.
9887/ 6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.