به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر یکشنبه با صدور پیام تشکر از حضور مردم هرمزگان در راهپیمایی 22 بهمن ماه، اظهار داشت: هرمزگانی های بیدار و هوشیار، با نشاط و صلابتی مثال زدنی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضوری حماسی و تماشایی را در این راهپیمایی و جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خلق کردند.
در پیام استاندار هرمزگان آمده است: حضور اقشار مختلف مردم هرمزگان همگام با مردم سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن، اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید تا دنیا بداند که این ملت همچنان در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی محکم و استوار ایستاده است.
در بخش دیگری از پیام همتی بیان شده است: مردم با این حضور تماشایی ثابت کردند که حتی یک لحظه از راهی که در طول 39 سال گذشته پیموده اند عقب نخواهند نشست و با قدرت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برمی دارند.
در پایان پیام استاندار هرمزگان عنوان شده است: اینجانب از حضور گسترده، حماسی و تماشایی آحاد مختلف مردم مومن و انقلابی استان هرمزگان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی می کنم و به آنان اطمینان می دهم که تمام توان خود را در جهت خدمت صادقانه، رفع مشکلات و ساختن هرمزگانی آبادتر به کار خواهیم بست.
به گزارش ایرنا، مردم اقصی نقاط هرمزگان از ساعت 9 صبح امروز با حضور گسترده و شور و شعور انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن ماه، حماسه ای به یاد ماندنی خلق کردند.
سخنران ویژه امسال مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در بندرعباس، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه بود.
7198/7408
خبرنگار: فاطمه حسینی** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.