به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد قسیم عثمانی روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی 22بهمن با اشاره به دشمنی های بی پایان استکبار نسبت به ایران افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به علت روح استکبار ستیزی نظام اسلامی، نظام سلطه در راس آن امریکا به ایران حمله کرد .
وی ادامه داد: استکبار با ترور و بمب گذاری های مختلف، تحریم اقتصادی و بلوکه کردن دارایی های ایران و تحریم بانکی و دارویی تنها دشمنی خود را علیه ملت ایران ادامه داد.
عثمانی افزود: در سال های اخیر استکبار جهانی در مقابل انقلاب ایستاد و از اشوب گران اعلام حمایت کرد.
نماینده مردم بوکان در مجلس شواری اسلامی اضافه کرد: آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه استقلال آزادی و دین مداری و حمایت از مظلومان است.
عثمانی با اشاره به روح مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: تمام تصمیم های کشوری از صدر بر اساس منافع کشوری بوده و همگی تصمیمات چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم با ارا مردم رقم می خورد ولی در رژیم طاغوت تمام تصمیمات کشور بر اساس منافع دیگر کشورها گرفته می شد.
وی ادامه داد: شرایط اقتصادی و ایجاد فاصله طبقاتی باعث گلایه مندی مردم شده و مسئولین باید گلایه مردم را بشنوند و برای حل مشکلات آنها برنامه ریزی داشته باشند.
عثمانی گفت: باید بپذیریم که مشکلاتی در کشور وجود دارد و عامل مشکلات رفتار هایی است که دشمنان از خارج بر ایران وارد کرده و عده ای ناخواسته از آنان حمایت و جانبداری می کنند.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم قطعنامه هفت بندی در محکومیت استکبار قرائت شد.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093/3072**خبرنگار: محمد ادیب**تنظیم: پیمان پاکزاد**انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.