به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز پنجشنبه با صدور پیامی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، روح استقلال و آزادی در ایران اسلامی دمیده شد و الگویی بی بدیل از یک انقلاب مردمی با تکیه بر مبانی اسلامی به رهبری یک مرجع عالیقدر به جهانیان عرضه شد.
وی در این پیام بیان داشت: دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی، برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با وجود تمامی توطئه ها و دشمنی های مستکبران عالم، پس از گذشت 39 سال، همچنان با قدرت و صلابت پابرجا است.
همتی در این پیام اظهار کرده است: در طول 39 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران مقاطع حساسی همچون جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی و جنگ نرم را با موفقیت پشت سر گذاشته و در سایه نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای بزرگی برای این کشور رقم خورده است.
در پیام استاندار هرمزگان آمده است: نظام جمهوری اسلامی ایران در این سال ها همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده و جلوه های بی نظیری از این حمایت و اعتماد مردمی را در انتخابات متعدد برگزار شده در کشور شاهد بوده ایم و مردم با حضور 42 میلیونی در انتخابات 29 اردیبهشت سال جاری نیز مهر تایید دیگری بر تداوم راه انقلاب اسلامی زدند.
همتی بیان داشت: دولت تدبیر و امید از سال 92 با رویکردی نوین برنامه هایی را در راستای تعالی و پیشرفت بیشتر کشور به اجرا درآورد و با توجه به رای مردم در استمرار این دولت، برنامه ریزی های گسترده ای برای کار و فعالیت بیشتر در طول چهار سال دولت دوازدهم صورت گرفته و در این راستا اقدامات بزرگی آغاز شده است.
استاندار هرمزگان در این پیام تصریح کرده است: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هرمزگان نیز در کنار سایر مناطق و استان های کشور پیشرفت های بسیاری را به چشم دید و این استان امروز به مرکز تجارت و پایتخت اقتصادی ایران اسلامی تبدیل شده است.
همتی در این پیام ضمن تبریک مجدد فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشته است: با تلاش های صورت گرفته از سوی مسئولان استان برای دهه فجر سال جاری 498 پروژه با اعتباری افزون بر چهار هزار و 586 میلیارد تومان در استان هرمزگان آماده بهره برداری شده تا خدمات بیشتری به مردم این استان ارائه شود.
استاندار هرمزگان در پیام خود از مردم استان خواست تا حضور و مشارکتی گسترده در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.
7198/7408

تنظیم کننده: فاطمه حسینی ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.