به گزارش ایرنا، دکتر غلامعباس مومنی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم اعزام شده متشکل از پزشک متخصص، دستیار و گروه فنی می باشد که با هماهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان به این مناطق اعزام شدند.
وی با بیان اینکه این تیم پزشکی به مدت دو هفته در منطقه زلزله زده کرمانشاه حضور خواهد داشت، افزود: تیم اول پزشکی در هفته اول پس از وقوع زلزله به این مناطق اعزام شد و در مدت حضور (دو هفته) حدود یک هزار بیمار را در منزل، درمانگاه و بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت مداوا قرار داد.
رئیس بسیج جامعه پزشکی هرمزگان در بخش دیگری از صحبتهای خود تصریح کرد: بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی همواره پیشگام و پیشتاز می‌باشد و بسیجیان سربازان ولایت و تفکر انقلابی و بسیجی یکی از پشتوانه‌های نظام جمهوری اسلامی است و تلاش برای گسترش این تفکر در جامعه امری ضروری است.
مومنی افزود: بسیج و بسیجیان ما امروز با پیروی از ولایت فقیه نقش موثری را در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های والای امام و انقلاب اسلامی دارند و ترویج تفکر بسیجی در جامعه به‌خصوص در بین نسل جوان و نوجوان به عنوان یک اصل ضروری است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 505 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.