سردار سرتیپ رضا ترابی شامگاه سه شنبه در بازدید از غرفه ایرنا در پانزدهمین نمایشگاه کتاب و چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان هرمزگان ابراز کرد: در کنار نمایشگاه کتاب که مراجعه کننده دارد مجموعه رسانه های استان هرمزگان را هم نشان می دهد که کار بسیار ارزشمندی است و باید این مقوله بتواند برای خاص خود رسانه جدای از نمایشگاه یک اتقاف خوب بیافتد.
وی بیان داشت: فرهنگ یک مقوله است که نمی شود استان هرمزگان را به لحاظ فرهنگی از سایر استان ها جدا کرد.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارکرد: وضعیت فرهنگی فعلی این استان با سه دهه گذشته قابل قیاس نیست و اکنون وضعیت فرهنگی هرمزگان نسبت به سه دهه گذشته تفاوت کرده و در کل از نظر فرهنگی در کشور جایگاه خوبی داریم.
ترابی اضافه کرد: با وجودی که برخی مردم و مسئولان استان هرمزگان را محروم می دانند اما به لحاظ خیلی از شاخص ها نمود پیدا کرده و جایگاه ویژه ای دارد و این جایگاه در موضوع اقتصادی و همگرایی مردم با هم به خوبی دیده می شود.
وی یادآورشد: با توجه به این که استان هرمزگان به عنوان دروازه و پایتخت اقتصادی کشور مطرح است اما مشکل بیکاری را شاهدیم که همخوانی و هم تراز با جایگاه اقتصادی استان نیست.
پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان و چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از شامگاه یکشنبه اول بهمن ماه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بندرعباس واقع در سه راه جهانبار آغاز به کار کرده است.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.