به گزارش ایرنا، سید هادی حسینی یکشنبه شب دریین گشایش پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان و چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال دربندرعباس افزود: تمام افرادی که در تاریخ ماندگار شده‌اند، اهل کتاب بوده‌اند و در بین پیامبران نیز آنهایی که دارای کتاب بودند بیش از دیگر انبیا شناخته و ماندگار شده اند.
وی ادامه داد: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که با استفاده از نمایشگاه‌ های استانی، آنچه را که در حوزه کتاب و نشر در اختیار دارد، با کمک دست اندرکاران این حوزه و مدیریت‌ های استانی در اختیار جامعه و مردم قرار دهد.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان ‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت: این دیدگاه سبب اعتلا و توسعه فرهنگ در سراسر کشور می‌شود.
حسینی خاطرنشان کرد: توزیع ظرفیت ‌های نشر و کتاب در سطح کشور، می‌ تواند حوزه فرهنگ و مطالعه کشور را تحت تاثیر قرار دهد.
پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان یکم بهمن با حضور 572 ناشر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس واقع در سه راه جهانبار آغاز شده و تا هفتم بهمن ادامه دارد.
در این نمایشگاه برای نخستین بار در نمایشگاه های کتاب استان، 17غرفه به رسانه های استان اختصاص یافته است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز هرمزگان نیز با حضور در این نمایشگاه، ضمن معرفی فعالیت های ایرنا، اخبار این رویداد فرهنگی را از محل برگزاری نمایشگاه تهیه و منتشر می کند.
در نخستین شب برگزاری نمایشگاه، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، رئیس ستاد اقامه نماز استان و امام جمعه موقت بندرعباس، مدیر کل امور اجتماعی استانداری هرمزگان و مشاور اجرایی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در غرفه ایرنا، با خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز هرمزگان گفت و گو کردند.
2094/ 6048
خبرنگار: هومن محمدکرمی**انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.