محمود امانی بنی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پرواز صبح امروز بندرعباس به شیراز که باید در ساعت هشت و 10 دقیقه انجام می شد در ساعت 9 و 45 دقیقه انجام شد.
وی ادامه داد: پرواز بندرعباس به رشت هم باید بر اساس برنامه زمان بندی شده ساعت 8 و 45 دقیقه انجام می گرفت که در ساعت 9 و 55 دقیقه از زمین برخاست.
این پروازها متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان بوده اند، هواپیماها باید از شهر دیگری به بندرعباس می آمدند و مسافران را در ساعت اعلام شده سوار کرده و به مقصد می رساندند.
امانی بنی ادامه داد: پرواز بندرعباس به مشهد و بندرعباس به تهران هم بر اساس برنامه از قبل اعلام شده باطل اعلام شده است.
مدیر هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما)در بندرعباس گفت: لغو پرواز بندرعباس به مشهد از قبل به مسافران اعلام شد و بلیتی برای آن پرواز فروخته نشده است.
حمید رضا بخشی زاده اضافه کرد: هواپیمایی که برای این پرواز در نظرگرفته شده بود برای انجام کارهای چک و بازبینی کلی رفته و هواپیمای جایگزین وجود ندارد.
روزانه 38 سورتی پرواز رفت و برگشت در فرودگاه بین المللی بندرعباس انجام می شود و سالانه حدود یک میلیون و 200 هزار نفر مسافر از خدمات این فرودگاه برای جابجایی خود استفاده می کنند.
فرودگاه بین المللی بندرعباس دارای پرواز به مقصدهای آبادان، تهران، شیراز، اصفهان، تبریز، یزد، رشت، کرمانشاه، اهواز، مشهد، چابهار، ساری، کیش، ابوموسی، سیری و دبی است.
این استان دارای 13 فرودگاه است که از این تعداد 6 فرودگاه آن در تملک و مورد استفاده شرکت فرودگاه ها قرار دارد.
سه فرودگاه شامل بندرعباس ، بندرلنگه و ابوموسی از 6 فرودگاه یاد شده عملیاتی بوده و سه فرودگاه پارسیان ، بستک و میناب به دلیل نداشتن دیوارهای حفاظتی غیرعملیاتی هستند.
3219/7408
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.