محمد قاسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش و پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان فرودگاه این منطقه و استاندار زنجان پروازهای این فرودگاه به جزیره کیش از چهارم دی به طور رسمی آغاز می شود.
وی تاکید کرد: طی هفته چهار پرواز به صورت رفت و برگشت از زنجان به کیش و برعکس انجام می شود.
مدیر فرودگاه زنجان گفت: دوشنبه چهارم دی امسال پرواز شماره 7142 ساعت 7:30 صبح از فرودگاه کیش به مقصد زنجان انجام و ساعت 9:20 در فرودگاه مقصد بر زمین می نشیند.
به گفته قاسمی، پرواز شماره 7143 در همین روز ساعت 10:30 از فرودگاه زنجان به مقصد کیش انجام و 12:30 در فرودگاه مقصد بر زمین می نشیند.
وی تاکید کرد: پروازهای زنجان به کیش و برعکس طی روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته با همکاری شرکت هواپیمایی ایران ایر برقرار است.
مدیر فرودگاه زنجان گفت: در حال حاضر برای سفرهای زیارتی به عتبات عالیات از طریق فرودگاه زنجان در تلاش هستیم.
قاسمی تاکید کرد: پایداری سفرهای هوایی به کیش همکاری مسئولان ذی ربط و استقبال مردم نیاز دارد که می تواند در توسعه صنعت توریسم این استان نیز تاثیرگذار باشد.
به گزارش ایرنا، فرودگاه زنجان، یکی از فرودگاه‌های فعال ایران از نوع داخلی به شمار می رود که در مرکز استان زنجان واقع شده است.
این فرودگاه از سال 1390 شروع به فعالیت کرده است که در زمان حاضر پروازهای فرودگاه زنجان به مقصد مشهد انجام می شود.
از خردادماه سال 92، پروژه توسعه باند فرودگاه زنجان آغاز شده است و با توجه به مصوبه دولت مبنی بر تبدیل فرودگاه زنجان به مرز هوایی اردیبهشت 91 نیز نخستین پرواز خارجی به مقصد عربستان برای انجام حج عمره انجام شد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.