محمد قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروازها دوشنبه هر هفته ساعت 7:30 صبح از فرودگاه کیش به مقصد زنجان انجام و این پرواز ساعت 9:20 در فرودگاه مقصد بر زمین می نشیند.
مدیر فرودگاه زنجان گفت: پرواز دیگری در همین روز ساعت 10:30 از فرودگاه زنجان به مقصد کیش انجام و 12:30 در فرودگاه مقصد بر زمین می نشیند.
قاسمی خاطرنشان کرد: پروازهای زنجان به کیش و برعکس طی روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته با همکاری شرکت هواپیمایی کیش ایر برقرار است.
وی اظهار کرد: علاقه مندان برای سفر به کیش از طریق این فرودگاه می توانند برای تهیه بلیت های رفت و برگشت اقدام و آن را از آژانس های معتبر و فعال در سطح شهر و از طریق اینترنتی از سایت فرودگاه زنجان دریافت کنند.
مدیر فرودگاه زنجان اعلام کرد: پایداری سفرهای هوایی به کیش همکاری مسئولان ذی ربط و استقبال مردم نیاز دارد که می تواند در توسعه صنعت توریسم این استان نیز تاثیرگذار باشد.
قاسمی یادآور شد: چنانچه از پروازهای زنجان – کیش استقبال نشود برای عدم متضرر شدن چارترکننده، این پروازها کنسل خواهد شد.
وی یادآورشد: علاوه بر این پروازها، در تلاش برای برقراری پروازهای زنجان – تهران هستیم.
به گزارش ایرنا، فرودگاه زنجان، یکی از فرودگاه‌های فعال ایران از نوع داخلی به شمار می رود که در مرکز استان زنجان واقع شده است.
این فرودگاه از سال 1390 شروع به فعالیت کرده است که در زمان حاضر پروازهای فرودگاه زنجان به مقصد مشهد انجام می شود.
از خردادماه سال 92، پروژه توسعه باند فرودگاه زنجان آغاز شده است و با توجه به مصوبه دولت مبنی بر تبدیل فرودگاه زنجان به مرز هوایی اردیبهشت 91 نیز نخستین پرواز خارجی به مقصد عربستان برای انجام حج عمره انجام شد.
7325/8068
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.