به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به طرح احداث بازار ماهی فروش ها و رعایت نشدن قانون در ساخت این طرح، اظهار داشت: تا زمانی که موازین قانونی پیرامون این طرح رعایت نشود، در خطبه های نماز جمعه در خصوص آن بحث خواهیم کرد.
وی ادامه داد: چون جلوی ساخت و سازهای ساحلی غیرمجاز گرفته نشده و با متخلفان برخورد نمی شود در حال داد زدن برای اجرای قانون در خطبه های نماز جمعه هستیم.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز که روز گذشته به میزبانی بندرعباس برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری پیام بسیار زیبایی برای این اجلاس صادر کردند که در این پیام به خوبی و به زیبایی تمام به برکت های نماز اشاره شده است.
آیت الله نعیم آبادی با بیان این که این اجلاس با محوریت نماز و فضای مجازی برگزار شد، گفت: فضای مجازی در عین تهدید بودن، فرصت بسیار خوبی است که باید از آن به بهترین شکل ممکن در جهت ترویج ارزش های دینی و اسلامی بهره ببریم.
وی با بیان این که خیلی دیر فضای مجازی و ظرفیت های آن را شناختیم، اظهار کرد: طبق آمار اعلام شده چرخش مطالب دینی در فضای مجازی بیشتر از مطالب غیراخلاقی است که باید از این استقبال مردم از مطالب دینی در فضای مجازی، در جهت ترویج ارزش های دینی استفاده کنیم.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از خطبه ها به ظرفیت های موجود در هرمزگان در حوزه راه و ترانزیت اشاره کرد و بیان داشت: درآمد بسیاری از کشورها از ترانزیت و منافع آن است و با توجه به ظرفیت های موجود در استان در این بخش، از دولت خواستاریم سرمایه گذاری بیشتری در این بخش داشته باشد.
آیت الله نعیم آبادی به نقش مهم سازمان بسیج سازندگی در توسعه و عمران اشاره کرد و گفت: این سازمان در هرمزگان عملکرد بسیار خوبی در ساخت مسجد، مدرسه، مسکن روستایی داشته و بیش از سه هزار و 300 طرح را در هرمزگان اجرایی کرده است.
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به درگذشت عالم ربانی آیت الله محی الدین حائری شیرازی، بیان کرد: این عالم ربانی از شخصیتی ممتاز و ویژه برخوردار بود که برگزاری مجلس ختم از سوی مقام معظم رهبری برای ایشان، نشان از همین جایگاه ویژه دارد.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.