به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان اظهار داشت: مطالبه مردم از رئیس جمهور و دولت در زمان رای دهی، تولید و اشتغال بوده که در این زمینه بدون همراهی بانک ها کاری انجام نمی شود.
وی با بیان اینکه اگر دستگاهی از دیدار با سرمایه گذار شانه خالی کند با او برخورد خواهیم کرد ، گفت: مدیران بانکی فعال باید تشویق و تقدیر شوند و اگر مدیر بانکی ضعیف عمل کند با او باید برخورد شود .
استاندار هرمزگان بیان داشت: ماموریت مسئولان هرمزگان بعد از تامین امنیت، جذب سرمایه گذار و بهبود شرایط اقتصادی استان است.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با بیان اینکه شبانه روزی شدن بازار بندرعباس ایده جالبی بوده و موجب اشتغالزایی می شود، گفت: بندرعباس شهر بندری است و اگر شبانه روزی شود می توانیم توسعه گردشگری را نیز محقق کنیم.
همتی با تاکید بر اینکه فعال سازی تعاونی های مرزنشینان از اولویت های استان باید باشد، تصریح کرد: باید هر چه سریع تر گزارش کاملی در این خصوص توسط مدیران ارائه شود و بازارچه های مرزی استان باید به کمک اتاق اصناف رونق پیدا کند.
استاندار هرمزگان با تاکید بر راه اندازی و حمایت از شرکت هایی که مشابه آن ها در استان وجود ندارند ، گفت: واحد‌های تعطیل شده کوچک و بزرگ باید آسیب شناسی شود و به چرخه تولید بازگردند.
وی با بیان اینکه در خصوص بازار ماهی فروشان بندرعباس با شخص دادستان کل کشور صحبت کردم، اظهار داشت: در جلسه ای که با آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان داشتم، ایشان گفتند که مخالف کار مردم نیستم و تنها تاکید بر اجرای قانون دارم.
استاندار هرمزگان بیان داشت: نباید بازار ماهی فروشان بندرعباس، نماد سرمایه گریزی شود و ساخت این بازار اگر مشکلی داشته، باید از روز اول مجوز آن صادر نمی شد و امروز دیگر نباید سرمایه گذار هزینه اشتباهات احتمالی را بدهد .
7198/6048
تنظیم کننده: فاطمه حسینی **انتشار : خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.