به گزارش ایرنا، منصور سرگزی عصر دوشنبه در نشست با خبرنگاران در بندرعباس افزود: همگان در سراسر کشور منتظر بازتاب این رویداد بزرگ فرهنگی هستند که چه برنامه و خدماتی عاید اقشار و گروه های مختلف اجتماعی، خانواده ها و نسل جوان می شود و رسانه ها نقش اصلی در انتقال مطلوب و به موقع رخدادهای این اجلاس را به مخاطبان دارند.
وی بیان داشت: این اجلاس به صورت مستقیم از شکبه های سراسری پخش می شود و حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور سخنرانان ویژه این مراسم هستند.
دبیر اجلاس های سراسری نماز اظهار کرد: فضای مجازی هم یک فرصت و هم تهدید است که رسانه ها باید از وزیرانی که در این اجلاس شرکت دارند بخواهند که برای ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی و آسیب های آن چه برنامه ها و فعالیت های انجام داده و یا در دستور کار دارند.
وی خاطرنشان کرد: فرصت خوبی برای رسانه هاست که در بین فرهنگیان و مسئولان کشوری قرار می گیرند و از برنامه ها و حوزه های فعالیت ها و عملکرد آن ها در رابطه با موضوع ترویج فرهنگ نماز اطلاع رسانی کنند.
وی با اشاره به اینکه هدف اصلی این اجلاس اطلاع رسانی موضوع نماز و فضای مجازی در شبکه های اجتماعی است، یاد آورشد: از خبرگزاری ها و رسانه هایی که بهترین عملکرد در حوزه اطلاع رسانی اجلاس سراسری نماز داشته باشند، در حضور استاندار و مسئولان استانی تجلیل به عمل می آید.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی ستاد اقامه نماز کشور گفت: ستاد اطلاع رسانی با محوریت خانه مطبوعات هرمزگان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل می شود و تجهیزات مورد نیاز از جمله رایانه، اینترنت پر سرعت، فضای کافی و دیگر تجهیزات به صورت کامل در اختیار اهالی رسانه و مطبوعات قرار می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: استان هرمزگان به عنوان میزبان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز از چند ماه پیش شرایط لازم را برای برگزاری هر چه بهتر این اجلاس فراهم کرده اند .
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده:خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.