به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار روز دوشنبه در جمع کارکنان سپاه امام سجاد(ع) استان با اشاره به حماسه 9 دی افزود: 9 دی ماه یادآور حضور شکوهمند امت حزب الله و ولایت مداری است که توانست طومار فتنه 88 مورد حمایت دنیای استکبار را در هم پیچید و انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه نماید.
وی بیان داشت: انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد و تمام زنجیرهای بردگی و بندگی را از دست مردمان جهان باز کرده و باز خواهد کرد.
وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران موتور محرکی به نام ولایت دارد که این ولایت، انقلاب را شکست ناپذیر و در جهان مقتدر معرفی کرده است و امروز تمام بزرگان و اندیشمندان جهان، تحلیل شان بر این است که آینده متعلق به اسلام است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هرمزگان با اشاره به اینکه ملت ما مقتدر است، اظهار داشت: بزرگترین دستاوردی که امروز داریم، احیا دین، ولایت مداری و جایگزینی ولایت به جای طاغوت می باشد، که این بزرگترین نعمت است.
رستگار یادآور شد: مردم در ایران همیشه تکیه گاه شان روحانیت بوده، که دشمنان نتوانسته اند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.
در تقویم انقلاب اسلامی، 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده**انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.