روح الله دهقان نژاد روز شنبه با حضور در دفتر ایرنا ضمن تقدیر از همراهی خبرگزاری جمهوری اسلامی در برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر، تشکیل شورای سوژه را برای برجسته سازی مشکلات استان پیشنهاد کرد و گفت: با پرداخت رسانه ای می توان انتظارات اجتماعی را انعکاس داده و مسئولان را به تحرک واداشت.
وی با اشاره به نقش برجسته ایرنا در جشنواره ابوذر اظهارکرد: این خبرگزاری با برگزاری میزگردهایی با محوریت دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت خود را نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی نشان داده است.
رییس ایرنا در آذربایجان شرقی هم با اشاره به نقش بسیج رسانه در انسجام بخشی به فضای رسانه ای استان، گفت: در مدیریت جدید شاهد تحول ویژه ای در فعالیت بسیج رسانه استان هستیم.
محمد عزیزی راد اظهارکرد: جشنواره ابوذر فرصت مناسبی در حوزه رسانه ای استان بود که زمینه شناسایی استعدادهای جدید را فراهم کرد.
جشنواره ابوذر در آذربایجان شرقی در هفت محور تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، دشمن‌شناسی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه، دریاچه ارومیه و ارزیابی گردشگری با محوریت تبریز 2018 در قالب عکس، خبر، مصاحبه، مقاله و گزارش برگزار شد.
اثر سید کاظم یوسفی از ایرنا در بخش عکس این جشنواره در محور دریاچه ارومیه اثر برتر و 3 خبرنگار این خبرگزاری هم در بخش های مختلف شایسته تقدیر شناخته شدند.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار: رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.