به گزارش ایرنا، علی رئوفی شنبه شب در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان، اظهار داشت: رویه کاری حوزه اقتصادی استانداری با شورای هماهنگی بانک های استان براساس تعامل و هماهنگی دو جانبه است واگر این تعامل وهماهنگی دو جانبه محقق نشود حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع از موضع اقتدار و ابزارهای قانونی که در اختیار دارد با بانک های کم کار استان برخورد خواهد کرد.
وی ادامه داد: بانک های عامل استان درعملیاتی کردن مصوبات کارگروه جدیت بیشتری خرج دهند و وظایفی که به آنها محول می شود را در اسرع وقت اجرایی کنند.
این مقام مسئول تاکید کرد: اقدام هایی که بانک‌های استان هرمزگان برای احیاء واحدهای تولیدی انجام می‌دهند نیازمند مستندسازی و ارائه عملکرد به استانداری است.
رئوفی بیان داشت: در نشست کارگروه کارشناسی تسهیل و رفع موانع تولید باید پرونده ها به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد و مدیران بانک ها و دستگاه ها با آمادگی کامل و مستندات کافی درنشست کارگروه اصلی حاضر شوند تا گزارش قابل قبول به استاندار هرمزگان در مسیر حل مشکلات واحدهای تولیدی در جلسه کارگروه اصلی ارائه شود.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: برای تسریع در رفع موانع واحدهای تولیدی استان با تصمیم اعضای کارگروه جلسات کارگروه رفع موانع تولید به تفکیک بانک ها و واحدهای تولیدی و اقتصادی به صورت روزانه برگزار می شود.
وی تاکید کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی نیازمند همکاری و هماهنگی تنگاتنگ بین بانک‌های عامل استان، دستگاه‌های اجرایی و صاحبان واحدهای تولیدی است که اگر این مهم محقق شد رفع مشکلات واحدهای تولیدی تسریع می‌شود.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد: با ظرفیت‌هایی که هرمزگان دارد این استان می‌تواند در عرصه رفع موانع واحدهای تولیدی و اقتصادی و در زمینه‌ برگزاری جلسات کارگروه تخصصی، اجرایی شدن مصوبات کارگروه و اعطاء تسهیلات به واحدهای تولیدی در سطح کشور در رتبه‌های برتر قرار گیرد.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.