اسدالله درویش امیری روز شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید افزود: سال گذشته، نخستین سال اجرای طرح رونق و برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بود که طی آن کارشناسان مربوطه و دستگاه های اجرایی کارآزموده شدند.
وی یادآورشد: به حتم امسال این کارشناسان و دستگاه ها با تبحری که در سال گذشته یافته اند می توانند طی یک هفته استعلام های مورد نیاز را صادر کنند.
درویش امیری تاکید کرد: امسال باید برای جذب بیش از پیش اعتبارات و حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی تلاش کرد.
استاندار زنجان به پرداخت تسهیلات پنج هزار و 600 میلیارد ریالی در سال گذشته در حمایت از واحدهای تولیدی این استان اشاره کرد و گفت: امسال سقفی برای استفاده از تسهیلات 200 هزار میلیارد ریالی در نظر گرفته شده دولت پیش بینی نشده است و می توان متناسب با نیاز و توان استان از این تسهیلات استفاده کرد.
وی بر لزوم آزاد کردن هرچه سریعتر سند شهرک صنعتی خرمدره اشاره و خاطرنشان کرد: این موضوع، مطالبه مردم و تعهدی بود که در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت ایجاد شده است.
درویش امیری اظهار کرد: در سال 92، تعداد قابل توجهی از واحدهای صنعتی به سمت تعطیلی و بحران کارگری و فروش می رفتند، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توانست نقش جدی در جلوگیری از استمرار این وضعیت ایفا کند.
استاندار زنجان گفت: امسال هم در ادامه اجرای طرح رونق و برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مسئولان باید با توان بیشتر و به کل جدی تر برای حل مشکلات بخش تولید تلاش و تا حد امکان از تسهیلات پیش بینی شده استفاده کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان هم در ادامه این جلسه خواستار ارسال اطلاعات و دستورالعمل های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به بخش های خصوصی و نهادهای غیر دولتی مرتبط شد.
فرامرز نیک سرشت بر لزوم افزایش تعداد جلسه های کارشناسی تسهیل و رفع موانع تولید و برگزاری منظم هفتگی جلسه های کارشناسی و ماهانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تاکید کرد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.