به گزارش ایرنا عبدالعظیم رضایی روز دوشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ملایر اظهار کرد: چنانچه اشتغالی در هر بخش ایجاد شود، این هدف غایی و نهایی است.
وی با بیان اینکه به موضوع اشتغال سیاسی و اداری نگاه نمی کنم افزود: زحمت مدیران مجموعه شهرستان در حوزه اشتغال نباید نادیده گرفته شود و مدیران کل استانی مطمئن باشند که کار به خوبی انجام شده است.
وی بیان کرد: در حال حاضر که شرایط فراهم است و دولت تمام هم و غم خود را روی اشتغال گذاشته، این بی انصافی است که ما به عنوان مسئول در زمینه ایجاد اشتغال سهل انگاری کنیم و کار را دست کم بگیریم.
رضایی با اشاره به ظرفیت های خوب ملایر در حوزه های مختلف افزود: از نظر مقایسه ای وضعیت ما از هر نظر بهتر از سایر شهرستان های استان است و شایسته نیست برای جوانانی که منتظر انجام کار از سوی مسئولان هستند، کوتاهی کنیم و هیچگونه کوتاهی در این راستا قابل قبول نیست.
وی به اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در حوزه اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: در استان همدان نیز استاندار به واسطه تجربه، انگیزه و علاقه بیشتری که به موضوع اشتغال دارد و اولویت و ضرورتی که احساس می کند، بیشتر وقت خود را صرف این موضوع کرده است.
فرماندار ویژه ملایر گفت: دغدغه و پیگیری مجدانه ما برای نتیجه بخش بودن اقدامات در حوزه اشتغال است و به این دلیل است که دستگاه ها باید پای کار باشند و ما نیز برای پیگیری اشتغال در شهر و روستا به آنها کمک می دهیم.
رضایی خواستار ورود جدی تر مدیران و بخشداران در حوزه اشتغال شد و افزود: وضعیت ملایر باید بهتر از سایر شهرستان ها باشد و در فرصتی که از سال باقی مانده، مدیران باید فعالتر و جدی تر ورود کنند.
وی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی می توانند از معاونان و کارشناسانی که تعهد و انگیزه و مسئولیت پذیری بیشتری دارند، استفاده کرده و کار را به آنها واگذار کنند، در عین حال خودشان نیز در کنار آنها باشند.
وی با تاکید بر اینکه دقیق تر و کارشناسی تر به طرح های اشتغالزایی نگاه کنیم و کمیت و کیفیت را مد نظر قرار دهیم، اظهار کرد: در صورت کم کاری مدیران و هرگونه کوتاهی در حوزه اشتغال شهرستان، مدیران کل استانی باید پاسخگو باشند.
رضایی با بیان اینکه در مراحل مختلف کارها باید تسهیل و روان شود، تاکید کرد: در صورت کوتاهی در حوزه اشتغال، مدعی هستیم و نیاز است بخشداران وارد عمل شده و از طرح ها آگاهی لازم داشته باشند.
به گزارش ایرنا، امسال تعهد استان همدان در ایجاد اشتغال 19 هزارو 980 مورد است که از این رقم، سه هزارو 364 فرصت شغلی سهم شهرستان ملایر است.
تاکنون از این میزان سهیمه اشتغال در شهرستان ملایر، بیش از نیمی از آن افزون بر یک هزارو 419 مورد محقق شده است.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.