امیر دریادار حسین خانزادی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در جزیره کیش افزود: جوانان این مملکت با استفاده از ظرفیت های ملی و دانشگاه ها و مراکز علمی این افتخار بزرگ را رقم زدند.
وی اظهار کرد: امروز می توانیم نشان دهیم برای سایر ملت های جهان الهام بخش باشیم که با وجود تحریم ها و فشارهای همه جانبه به این اقتدار دست یافتیم.
وی اظهار کرد: هیچ قله و دانشی برای جوانان این مملکت وجود ندارد که نتوانند آن را فتح کنند.
خانزادی افزود: امروز منطقه های دریایی در دریاهای آزاد که در سال های گذشته درگیر دزدی دریایی بود از امنیت خوبی برخوردار است.
وی گفت: مناطق آبی تحت حاکمیت جمهوری اسلامی است و بدون هر گونه استثناء، امنیت شبانه روزی برقرار است و به کشورهای منطقه کمک می کنیم.
وی تصریح کرد: هر جا نیاز بوده با دزدی دریایی به طور قاطع برخورد کردیم و امروز اقیانوس هند یکی از امن ترین مناطق دریایی جهان است.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی سه شنبه شب با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در محل نمایشگاه های جزیره کیش گشایش یافت.
بیش از 100 شرکت داخلی به مدت 3 روز در فضای 7 هزار و 500 متر مربع در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
60 شرکت خارجی از کشورهایی هم چون هلند، آلمان، نروژ، ایتالیا، ترکیه، چین، اسپانیا، فنلاند، آلمان، فرانسه، امارات، هند مالزی، یونان، دانمارک و کره جنوبی در این نمایشگاه فناوری های نوین دریایی و دریانوردی کشور خود و مرتبط با موضوع نمایشگاه را ارائه کرده اند.
6993 / 7408
خبرنگار: اکبر بهاروند ** انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.