به گزارش ایرنا، دیدار فینال این مسابقات روز سه شنبه در سالن فجر بندرعباس برگزار شد و طی آن هر 2 گل این بازی سخت و نفس گیر توسط هادی خودسیانی برای تیم اصفهان به ثمر رسید و تیم سیدُلف با وجود حمله های بی امان و مکرر نتوانست گل های خورده را جبران کند و به مقام دومی دست یافت.
سرمربی تیم اصفهان در پایان این بازی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سطح بازی ها با وجود کارگری بودن رقابت ها بسیار بالا بود و تیم ها با توان و کیفیت خوبی به رقابت پرداختند.
احمد نکوبین ادامه داد: تیم سیدُلف هرمزگان به دلیل انرژی جوانی و تکنیک بالای بازیکنان خود بازی با کیفیتی انجام داد و در طول بازی ناچار به دفاع بودیم.
وی بیان کرد: تجربه بیشتر باعث شد بتوانیم 2 گل به ثمر رسانده و قهرمانی رقابت های فوتسال کارگری کشور را از آن خود کنیم.
هنگام برگزاری این رقابت ورزشی یکی از تماشاگران با حضور در زمین مسابقه مانع از ورود گل به درون دروازه سیدلف شد که این اقدام وی دقایقی بازی را متوقف کرد.
مسئول برگزاری این رقابت ها نیز در خصوص بازی رده بندی برای تعیین تیم های سوم و چهارم گفت: بازی رده بندی بین تیم همدان و اراک به دلیل محرومیت تیم اراک برگزار نشد و همدان از سوی مسئولان به عنوان تیم سوم معرفی شد.
بهروز نامورجاه بیان کرد: بازیکنان تیم اراک روز گذشته در بازی نیمه نهایی برابر تیم سیدلف هرمزگان اقدام به صحبت های تندی علیه داور بازی کرده بودند که این اقدام آنان بازی را برای دقایقی متوقف می کند.
وی ابراز داشت: پس از اتمام بازی بازیکنان تیم اراک که شکست خورده بودند به سمت داور و مسئولان برگزاری رقابت ها فحاشی می کنند که این کار آنان منجر به محرومیت موقت یک جلسه ای شان توسط کمیته موقت انضباطی می شود.
رقابت های فوتسال قهرمانی کارگران کشور 16 آذر به میزبانی هیات ورزشی کارگری هرمزگان در مجموعه ورزشی کارگران بندرعباس آغاز شده بود.
استانهای هرمزگان، خراسان رضوی و شمالی، آذربایجان غربی و شرقی، مازندران، کرمان، یزد، مرکزی، اردبیل، البرز، خوزستان ،اصفهان، گیلان، همدان، سمنان و سیستان و بلوچستان در این رقابت ها نماینده داشتند.
براساس گفته مسئولان برگزاری این رقابت ها، تیم های اول و دوم این مسابقات به رقابت های جهانی ورزش های کارگری که اردیبهشت سال آینده در فرانسه برگزار می شود اعزام خواهند شد.
3219/7408
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.