به گزارش ایرنا، ' ریکاردو کاکائو ' دوشنبه شب در نشست خبری افزود: دیدار خوبی با ایران برگزار کردیم و ما نیز توانستیم بهترین بازی را انجام دهیم و از این بابت به بازیکنان خودم تبریک می گویم که خوب کار کردند.
وی با تبریک پیروزی ایران نیز گفت: ایران در دقیقه اخر توانست گلزنی کند و پیروز میدان شد، درست است که این دیدار گل کمی داشت ولی بازی بسیارجذابی بود.
سرمربی تیم قزاقزستان اظهار کرد: انتظار ما این است که در بازی فینال گلهای بیشتری به ثمر برسد.
وی گفت: تیم ما بدون تمرین خوب بازی کرد در صورتی که تیم روسیه از 10 روز قبل تمرینات خود را برای این رقابت ها آغاز کرده بود.
وی با اشاره به بازی خوب دروازه بان تیم قزاقستان گفت: ای گی دروازه بان ما یکی از دروازه بان های خوب دنیا است و علاوه برآن نیز بازیکن خوبی است و توانست دراین دیدار جلو بیاید و چند موقعیت گل نیز به وجود بیاورد.
کاکائو اظهار کرد: در کشور قزاقستان همانند ایران لیگ فوتسال تیم های زیادی ندارد و 5 تا 6 تیم در لیگ فوتسال حضور داند و ما تلاش کردیم با برخی ازبازیکنان برزیلی کارمان را پیش ببریم.
وی افزود: 5 سال است در قزاقستان کار می کنم و پیش از آن در برزیل بودم و در فوتسال با ایرانی ها دوست هستم ، در فوتسال دوستی ها می ماند در حالی که در فوتبال بیشتر مسائل حاشیه ای وجود دارد.
وی تصریح کرد: ایران تیم خوبی دارد و سوم جهان است و امیدارم در ادامه موفق باشد.
وی همچنین در مورد طیبی بازیکن تیم ملی ایران که در تیم غیرت قزاقزستان بازی می کند گفت: این بازیکن یکی از بهترین بازیکنان لیگ این کشور است و گلهای زیادی به ثمرمی رساند در حالی که در تیم ایران کمتر گلزنی می کند و نقش کمتری دارد.
مسابقات بین المللی چهارجانبه فوتسال اصفهان، عصر روز گذشته با حضور تیم ‌های ایران، روسیه، قزاقستان و جمهوری آذربایجان در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان آغاز ‌شد و تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه می یابد.
ت/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری*** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.